ontlasting baby

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by iloon77, Oct 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iloon77

iloon77 Lid

Jul 8, 2009
    33
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mijn dochter is bijna 6 weken oud, en had veel last van krampjes en spugen, nu ben ik 2 weken geleden over gestapt op de voeding van friso voor krampjes en spugen.

Opzich gaat het wel beter, nog niet supergoed maar komt wel, maar nu heeft ze erg last met poepen het is wel dun en geel, maar soms doet ze het 2 dagen niet, je ziet ook dat ze er erg moeite mee heeft, loopt rood aan gaat beetje huilen ed.

Kan dit door de voeding komen? Moet ik weer andere proberen,
    ik vind het erg moeilijk om dit goed te doen voor haar.

Ze komt elke 3a4 uur en krijgt 90 cc 3 scheppen en de laatste avondvoeding 120 cc 4 scheppen. In de nacht komt ze om 4a5 uur.

Alvast bedankt

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo,

Een speciale voeding heeft soms een andere manier van bereiden nodig, het is belangrijk om de bereidingswijze aan te houden. Soms hebben de darmen van je kindje even tijd nodig om te wennen aan een nieuwe voeding. Je kunt het nog even de tijd geven en aan ieder flesje een klein beetje extra water toevoegen. Wanneer de klachten aanhouden kun je het beste contact opnemen met je consultatie bureau.

Groeten Eveline

Share This Page