Opvolgmelk niet lekker?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Liesje76, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

Sinds dat ik ruim een maandje geleden ben overgestapt naar opvolgmelk laat mijn meid de fles tussen de middag staan.

Ze kreeg eerst altijd Friso Forte 1 en toen ze oud genoeg was ben ik overgestapt op Friso Standaard 2.
    Ze krijgt nu 3 flessen op een dag waarvan 's morgens en 's avonds pyamapapje die helemaal op gaat.
    De fles tussen de middag van 200cc met de opvolgmelk van Friso standaard laat ze bijna helemaal staan...

Als ik de opvolgmelk meng met pyamapapje drinkt ze 's morgens en 's avonds maar de helft.....

heb ik haar nu verwend met de pyamapapjes of lust ze gewoon de opvolgmelk van Friso niet?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben bang dat ze de pyamapapjes inderdaad veel lekkerder vindt.
    Die zijn natuurlijk veel zoeter en smaakvoller dan de gewone melk.

Ik zou toch maar blijven volhouden, misschien de pyamapapjes minderen naar 1 x per dag.
    Je zou ook bij het brood 100 ml opvolgmelk kunnen geven en dan bij de groentenhap ook 100 ml, misschien dat ze er dan langzaam aan went.
    Succes ermee.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik had altijd friso 1. nergens problemen mee tot de opvolgmelk. die vond hij vies! ben toen overgegaan op bambix opvolgmelk en die lustte hij wel. dus je zou eens een ander merk kunnen proberen.

groetjes, Miranda

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb de papjes ook al geprobeerd te mengen en door de 'normale' opvolgmelk krijgt ze rijstebloem vanille zoals eerder en toen lustte ze het wel

ik ga bij de groentenhap geen melk geven want ze krijgt dan een volledige maaltijd met toetje en tegen 20 uur de laatste fles...want anders kom ik daar helemaal mee in de knoop

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    okay dus het kan heel goed zijn dat ze het dus gewoon niet lekker vindt!

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier hetzelfde probleem gehad de opvolgmelk dronk Jaimy absoluut niet en pyjamapapje of fruitflesje wel heel goed.

Nu heeft hij pas flinke buikgriep gehad en kreeg ik het advies in het ziekenhuis om alleen opvolgmelk aan te bieden en vooral volhouden. Nou het heeft gewerkt mijn mannetje drinkt weer opvolgmelk en vraagt er zelfs om.

Ik geef overigens ook Friso

Deel Deze Pagina