Smulpapje tegenwoordig kant en klaar? :s

Discussie in 'Voeding' gestart door Jucade, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik kan nergens de gewone verpakkingen smulpapje vinden van bambix.. je hebt ook zoveel soorten en maten maar Justin vond deze nét lekker.. Ik zie alleen nog maar van die drinkpakjes formaat, maar die is aangevuld met nutrilon, terwijl ik kruidvatvoeding gebruik.. Wie weet waar de gewone verpakkingen nog te koop zijn?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb even op de site van Bambix gekeken maar ik zie inderdaad van de smulpapjes alleen de kant en klare verpakking staan... Anders even een mailtje sturen misschien?

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Even bellen met het nummer op de verpakking. Als ze echt niet meer in het assortiment zitten liggen ze vast over een week bij de Xenos.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    grr bij de action verkopen ze ze ook al niet meer.. de kleine pakjes dan.. waren net zo goedkoop 29 c per pakje..

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zag ze hier laats bij de ah xl staan. inderdaad z'n pak als waar normaal de pap in zit die je nog bij de melk moet bijgooien en dus niet kant en klaar. het scheelde ook heel wat in de prijs volgens mijn was het nog geen 2 euro en je kunt er heel wat papjes van maken. ik gebruik het bijna nooit dus dan is z'n pak onzin maar als ik jou was zou ik daar even gaan kijken.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Toppie, ik ga straks toch naar de ah voor de huggies dus kijk ik meteen ff.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    En? Gevonden? ;)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nope.. heb nu wat anders mee, hier hoeft alleen water toegevoegd te worden. Hopelijk vind ie dit lekker, maar wederom met ander merk melk er in verwerkt. :(

Deel Deze Pagina