Ik kan nergens de gewone verpakkingen smulpapje vinden van bambix.. je hebt ook zoveel soorten en maten maar Justin vond deze nét lekker.. Ik zie alleen nog maar van die drinkpakjes formaat, maar die is aangevuld met nutrilon, terwijl ik kruidvatvoeding gebruik.. Wie weet waar de gewone verpakkingen nog te koop zijn?
Ik heb even op de site van Bambix gekeken maar ik zie inderdaad van de smulpapjes alleen de kant en klare verpakking staan... Anders even een mailtje sturen misschien?
Even bellen met het nummer op de verpakking. Als ze echt niet meer in het assortiment zitten liggen ze vast over een week bij de Xenos.
grr bij de action verkopen ze ze ook al niet meer.. de kleine pakjes dan.. waren net zo goedkoop 29 c per pakje..
ik zag ze hier laats bij de ah xl staan. inderdaad z'n pak als waar normaal de pap in zit die je nog bij de melk moet bijgooien en dus niet kant en klaar. het scheelde ook heel wat in de prijs volgens mijn was het nog geen 2 euro en je kunt er heel wat papjes van maken. ik gebruik het bijna nooit dus dan is z'n pak onzin maar als ik jou was zou ik daar even gaan kijken.
Nope.. heb nu wat anders mee, hier hoeft alleen water toegevoegd te worden. Hopelijk vind ie dit lekker, maar wederom met ander merk melk er in verwerkt.