weet even niet meer wat ik haar moet geven

Discussie in 'Voeding' gestart door mamariska, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamariska

mamariska Lid

17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    hallo moeders

ik weet ff niet meer wat ik met de voeding van chayenne aan moet ze is ineens zo verandert dat ik het ff niet meer weet.

ze at vorige week nog 5 keer 200 ml (2 schepjes friso extra en 1 schepje friso normaal per 100 ml) haar schema was 6.00/10.00/14.00/18.00/20.00 en ze sliep goed door tot de volgende ochtend.

nu ben ik sinds dinsdag haar 3 schepjes friso extra gaan geven omdat ik van 2 soorten voedingen af wil. nou werd ze dus van woensdag op donderdag snacht wakker om 4 uur maar na een paar keer de speen te geven sliep ze weer verder en op de nacht van donderdag op vrijdag gebeurde het zelfde, maar afgelopen nacht werd ze al om 3 uur wakker en had ze om half 5 honger en heb ik haar maar een fles gegeven van 200 ml ging er heel goed in. sinds woensdag slaapt ze ook de heledag van voeding naar voeding.

ik zou graag willen weten wat jullie denken dat er nu aan de hand is ik denk dat het komt omdat ze nu ander samenstelling van voeding heeft dat ze nu om de 5 uur wil ipv 4 uur en dat ze snachts wakker word omdat ze een sprongetje heeft.

voor 2 weken geleden was 4,6 kilo en 55,5 cm

2. Niet meer actief

Als ze nu eens per 5 uur komt ipv eens per 4 uur, komt dat door de extra.
    Daar voelen ze zich langer vol van...

Deel Deze Pagina