mijn dochter word volgende week 2. en eigenlijk eet ze al bijna een jaar heel slecht. sinds kort eet ze t volgende; smorgens een half kommetje pas smiddags met heel veel geluk 1 broodje maar meestal maar 1/4 savonds houd het warm eten met 5 happen ook wel op. vlees en toetje eet ze daarentegen wel weer goed. ik heb het altijd maar geaccepteerd maar fruit krijgt ze dus ook niet binnen. af en toe een banaan maar iets anders hoeft ze niet. ik wil haar niet dwingen maar deze fase duurt nu toch wel heel erg lang. k weet niet hoe zwaar ze is, ze is laatste tijd wel veel afgevallen door ziek zijn maa ze is niet mager verder. moet ik vitaminepillen erbij gaan geven?
Hallo, Kindjes hebben in deze leeftijd vaak minder nodig dan we denken, maar het is niet de bedoeling dat ze afvallen. Je kunt het beste even vragen aan je consultatie bureau of er even naar de voeding van je kindje gekeken kan worden, dan weet je zeker of ze voldoende binnenkrijgt, of dat je vitamines bij zou moeten geven. Voldoende vocht is daarnaast ook belangrijk. Groeten Eveline