Opvolgmelk van Bambix

Discussie in 'Voeding' gestart door Mamma1984, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi hoi!

Mijn dochter krijgt opvolgmelk van Nutrilon (standaard). Maar nu zag ik laatst bij Albert Heijn ook opvolgmelk van Bambix staan. Bambix is een merk van Nutricia en de opvolgmelk is een stuk goedkoper dan de melk van Nutrilon.

Nu vraag ik mij af of er veel verschil zit in deze merken (aangezien Bambix een merk is van Nutricia) weet iemand dit?

Groetjes,
    Mamma1984

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Volgens mij zit het verschil er in dat Nutrilon immunofortis bevat (wat naar mijn mening puur een naam is en verder niet veel toevoegd) en opvolgmerk van Bambix heeft dat niet. Maar je betaalt bij Nutrilon wel voor dat immunofortis. Als ons kleintje ook toe is aan opvolgmelk stappen we waarschijnlijk ook over op Bambix opvolgmelk.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik sluit me aan bij wat hierboven gezegd is. Ik heb zelf Bambix2 en 3 gebruikt, eerst Friso 2, maar dat lustte mijn mannetje niet. Bambix ging er goed in, was er zeer tevreden over.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.107
    3.881
    113
    Volgens mij is het net zo goed. De verpakking van Nutrilon is ook duurder, daar betaal je tevens voor. Ik heb wel eens in zo'n voedingsblad gelezen dat Nutricia zich met Bambixmelk gewoon weer tot een ander publiek richt.
    We hebben hier tot een half jaar nutrilon gegeven met een kort uitstapje naar Kruidvat eigen merk (waar ze buikkrampen van kreeg, maar dat zal wel per kind verschillend zijn).
    Daarna zijn we overgegaan op Bonbebe (o.a. bij de Plus, Emte en Coop te koop) en dat beviel prima, scheelde aardig wat geld.

5. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik eens een pak Bambix ga kopen en dan maar zien of mn meisje die melk ook lekker vindt.

Deel Deze Pagina