Ik geef het smorgens omdat er anders zo'n lange tijd zit tussen ontbijt (ca 6 uur soms al!) en lunch (12:30 uur). Met fruit tussendoor (2 stuks) heeft hij zowel vocht als voeding en trekt hij het goed. Hij eet ook 2 boterhammen als lunch en heeft dan om 15 uur nog niet veel trek. Op dat tijdstip geef ik m een soepstengel, plakje ontbijtkoek of iets anders "kleins".
Ik geef het s middags rond 12-13u. s'Morgens krijgt ze een boterham tussen 1ste en 2de voeding. En in de namiddag haar groentehapje (rond 16-17u). Succes!
Hier 's morgens rond 9:45. 's middags lukt vaak niet omdat hij nog wel eens lang wil slapen. Nu krijgt hij het vlak voor zijn ochtendslaapje.
Hier zowel s'morgens als s'middags (wel alleen maar vers). En waarom, gewoon omdat wij een kliko hebben , en veel honger heeft en weinig aankomt
hier krijgt ze elke ochtend rond 10-11 uur fruit (2 stuks fruit) meestal rond half 12-12 uur slaapje. en smiddags brood en koekje en 's avonds avond eten en yoghurt
Hier in de middag rond half 3. Ze krijgt om half 12 haar laatste fles en half7 haar nachtfles. In die 7 daar tussenin dus fruit en avondeten rond 17.00 uur.
ook de middag. Waarom? Omdat het kdv dit ook doet en ze hier goed op reageert. Ook omdat ik in de ochtend met me slaapogen geen zin heb om rond 9 uur een fruitje te maken.
dit is er bij mij zo ingegroeid ook vanwege de bv. Ik heb en had toen meer bv in de ochtend en daar was ze langer mee tevreden. In de middag is er meer honger. Lekker na het middagslaapje haar fruitje geven. Al deed ik met 7 mnd ook in de middag maar rond 1 uur. Wat is je schema?
Ik geef fruit met de boterham en tussendoor zowel in de ochtend als de middag. Toen we starten met bijvoeding zijn we begonnen met groenten lunchtijd (1/2 fles, groenten, 1/2 fles). Fruit dus in de pap of bij de boterham
Ik ben vanuit het kdv waar mijn dochter nu heen gaat gewent dat ze in de ochtend fruit krijgen dus hier ook dat ritme aangehouden. Ik heb daar zelf namelijk gewerkt dus ik weet het ritme daar en daar ga ik thuis in mee.
smorgens .. en aansluitend een boterham. als ze geen zin heeft in de fruit, bewaar ik het voor als toetje savonds
's Morgens krijgt hij tussen 1e en 2e fles zo'n 100/125 gram. Na zijn warme eten van 17.00 krijgt hij nog een paar lepeltjes als toetje. Vindt hij super!
zal even mijn schema laten zien sinds 2 dagen ziet het er zo uit 7.00 fles 9.30 fruit + boterham (sap) 12.30 pap 15.30 liga/rijstewafel (sap) 17.30 groente en soms toetje 20.00 fles (langzaam gooit ze die zelf af-drinkt steeds minder) 00.00 fles de fruit en boterham was tot 2 dagen geleden apart. de boterham gaven we als lunch en de pap om 15.30 .. mar omdat het zo dicht op dgroentemaaltijd zat hebben we dit verplaatst. we willen uiteindelijk de pap als ontbijt aanbieden en de brood weer als lunch aanbieden
Hier eigenlijk altijd smorgens maar soms ook juist smiddags als dat zo uit komt. En ook regelmatig smorgens en smiddags/tegen de avond nog eens fruit. Kortom, wij zijn niet echt van de vaste tijden !
Vaak 's ochtends 1 stuk fruit en 's middags 1 stuk fruit. Hier ook geen vaste tijden. Soms 's middags in combinatie met wat yoghurt maar omdat dat best veel is krijgt hij een gedeelte daarvan ook wel eens na de warme maaltijd.