opvolgmelk?

Discussie in 'Voeding' gestart door ozlem, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    hallo allemaal

Ik wil jullie eerst allemaal een fijne moederdag wensen.

Ik heb een vraagje over voeding.Beyza wordt over 2 weken 6 maanden en dan mag ze over op de opvolg melk. Ze krijgt nu friso 1 extra maar ik wil straks de friso 2 normaal proberen .Ze is een hongerige baby ik weet niet zeker of ze het met de friso 2 normaal red. Heeft er iemand hier ervaring mee.

alvast bedankt.

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik gebruik ook forte maar als ik straks over meot stappen blijf ik gewoon bij forte want ik denk niet dat ze dan wel genoeg heeft aan normaal...

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Vanaf 6 maanden ga je ook bijvoeden. Dus tussendoor fruit en 's avonds groente. s Morgen beginnen met een bord pap. Als je het in een bord met lepeltje geeft, kun je het wat steviger, dus voedzamer maken. Dan lijkt het me toch overbodig om dan door te gaan met Forte, wss is het juist teveel van het goede en wordt je kind snel te stevig..

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    van forte worden kinderen niet dik hoor. Er zitten niet meer calorieen in als in de standaard. Ik ga als Esmee 6 maanden is gewoon over op de forte, weet ik tenminste zeker dat ze geen honger heeft, het bevalt hier goed!

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan kreeg eerst ook friso 1 extra, maar bij de opvolgmelk ben ik overgestapt op normaal. Ging prima, hij heeft geen honger gehad.

Deel Deze Pagina