opvolgmelk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pascha, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    hallo

zijn er hier ook mama's die al eerder dan 6 maanden hun kindje opvolmelk gaven?
    en die ook al eerder dan zes maanden op drie flessen zaten?
    en die als ze op drie flessen zaten in twee flessen nog pap doen?
    en hoe zag dat schema er dan ong. uit

het is een hele vragenlijst geworden..maar ons mannetje zat op vier flessen en kreeg dan smorgens en savonds een papfles maar sinds hij bijvoeding krijgt wil hij over op drie flessen..
    eigenlijk wil ik gewoon weten hoe dat bij jullie ong. ging.

groetjes

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hoi,

Fayley zat met 4/4,5 maand al op 3 flessen van 200ml. Ik moet erbij zeggen dat ze ook errug goed van haar fruithap en avondeten at al (200gr voor 6mnd). Opvolgmelk zijn we een week voordat ze 6mnd werd gaan geven, nr1 was toen op. Wij gaven en geven alleen 's ochtends een papfles, eerst nutrix en nu bambix. Ze slaapt namelijk prima door. Als we vinden dat ze 's avonds slecht heeft gegeten krijgt ze wel een klein beetje bambix door haar laatste fles rond 19u/19.30u.

3. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    hoi,

onze man kreeg vier flessen van 210/7 en in de ochtend en avondfles Nutrix
    nu krijgt hij ook groente en fruit en liet hij steeds wat staan van zn fles..
    vandaag werd hij pas om negen uur wakker en kwam dus uit op drie flessen..
    ik dacht nou ik zie wel hoe hij erop reageert..
    maar omdat ik denk nog voor een week voeding nr 1 heb..en als hij het goed doet op drie flessen dacht ik dat ik dan misschien wel alvast over kan gaan op nr.2 daarmee is hij dan toch ook meer verzadigd...nr 2 is natuurlijk vanaf een halfjaar en drie flessen eigenlijk ook...maar ik dacht die twee weken maken dan ook niet meer uit toch?

gr.

Deel Deze Pagina