Ik hoop dat iemand hiermee ervaring heeft wat ik weet het niet. Jasmijn die kreeg voordat ze 6 maaden was al iedere dag fruit en groente en daarbij 4 flessen van 210cc. Maar omdat ze de fruit en groente zo lekker vond gaf ik haar niet te veel want anders dronk ze haar flessen weer slecht. Maar nu het geval ik ben toen ze 6 maanden was over gegaan op 3 flessen en die drinkt ze best goed eigenlijk allemaal bijna leeg (210cc) maar nu eet ze ineens de fruit en groente niet meer goed. Ik heb het idee dat het allemaal te dicht op elkaar is en dat ze daardoor misschien nog geen honger heeft. Haar schema is als volgt 0800 210 cc 1030 fruit 1400 210 cc 1700 groente 2000 210 cc Het heeft geen zin om de laatste fles later te geven want ze is echt dood moe en wil echt slapen en er moet echt minimaal 12 uur tussen die flessen zitten anders drinkt ze s'ochtends weer slecht. Nu is ze wel net ziek geweest (oorontsteking) maar daar heeft ze geen last meer van ze is alleen nog en beetje verkouden. Dus alle tips zijn welkom en alvast bedankt. Liefs Ivan.
Hoi, Wij hebben een redelijk vergelijkbaar schema maar dan alleen met 3 flessen van 180cc. Misschien helpt het als je de flessen wat kleiner maakt? Groeten maaike
Ons schema is hetzelfde, op de laatste fles na. Die geven we zelfs eerder, om 19.00 uur. Ik heb niet het idee dat het allemaal te dicht op elkaar zit eigenlijk. Misschien is het een tijdelijk iets?
@Caithlin Ja ik geef soms ook de fles wat eerder net zo als net toen is ze om 1900 uur in bad gegaan en heeft ze daarna de fles gehad en ligt nu te slapen. Maar ik hoop inderdaad dat het iets tijdelijk is misschien toch een sprongetje of toch de verkoudheid? @Maaike Minder in de flessen doen dat heb ik ook al aangedacht en als eens geprobeerd maar Jasmijn wil nog wel eens 50 cc laten staan en dan heb ik liever dat ze dat doet van een fles van 210cc want dan heeft ze toch meer binnen. Ik het soms best wel moeilijk!
Ik vind dat je schema er prima uitziet! Niks aan veranderen. Maar zoals hierboven al gezegd is, misschien wat kleinere flesjes geven. Heel veel succes! (en ze kan best nog een beetje najammeren van die oorontsteking) Ik zou me geen zorgen maken hoor! Liefs minya.
Ik heb ook bijna zo schema met Sophie,alleen geef ik 180 cc met 6 schepjes,soms eet ze goed en soms ook minder. Groetjes,