Buiten het feit dat vers natuurlijk ten alle tijde beter is, wat is momenteel de "status" van opwarm maaltijden Hoe goed of slecht zijn ze?
Ohh sorry sorry.. @ Beheer, kan dit naar gezondheid verplaatst worden. Ik heb per abuis de verkeerde categorie aan geklikt.
Wat ik zelf altijd een beetje 'link' vind is of het wel warm genoeg wordt in een magnetron. Ik eet nooit iets kant en klaar, maar als ik iets opwarm van de dag ervoor zorg ik dat het pruttelt en dan laat ik het even doorpruttelen om te zorgen dat het goed warm is. Die controle heb je minder met de magnetron vind ik.
Geen idee eigenlijk, maar ik zie niet in waarom het slecht voor je zou kunnen zijn. Ik eet zo nu en dan een kant en klaar maaltijd/kant en klaar maaltijdsalade als we echt geen tijd hebben om te koken en heb er om eerlijk te zijn nog nooit over nagedacht
Ik ben vooral benieuwd hoe het zit met voedingswaarde, vitamines ed. het zal er allemaal in zitten maar hoeveel slechter is het dan vers
Ik het haast nooit. Heel soms de bami oid voor mee naar mijn werk. Zou het mijn kinderen niet geven. Dan nog liever kant en klare pannenkoeken. 😂 Denk dat het veel te zout is. En qua vitaminen ook wel minder.
kun je prima eten hoor. ik heb heel wat kant en klare salades weg gewerkt tijdens de zwangerschap. magnetronmaaltijd heb ik voor het makkelijke heel af en toe maar dat wordt loeiheet hoor. dat overleeft geen enkele bacterie