Tandarts

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Debby3110, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby3110

Debby3110 Lid

1 jul 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twee weken geleden naar de tandarts geweest en zonder verdoving twee gaatjes gevuld. Nu breekt vanavond tijdens het eten een stuk van mijn kies af en de vulling eruit. (andere kies dan die twee weken geleden is gevuld) Deze kies was al slecht en was niet veel meer van over. Dat ik naar de tandarts moet dat is zeker, maar wat mag wel en wat mag niet gedaan worden.

2. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Alles mag in feite gedaan worden. Bij foto's moet je wel aangeven en dat hebben ze een loodschort. (Google is your friend)

3. mamahartje

mamahartje Actief lid

31 aug 2012
    233
    0
    16
    Als je kies gebroken is zullen foto's niet meer nodig zijn lijkt me. Maar ben geen tandarts dus zeker weten doe ik dat niet! Maar er zijn idd speciale beschermschorten die je moet dragen tijdens het maken van foto's. Volgens mij heb ik dit ook gehad tijdens de eerste zwangerschap. Als ik me goed herinner wilden ze kijken hoe de wortel eraan toe was? Niet goed, ik kreeg een wortelkanaalbehandeling. Ik weet niet meer veel van de verdoving (wel/niet) tijdens de behandeling, maar wel dat ik zelf zo min mogelijk paracetamol heb gebruikt achteraf. Helemaal zonder heb ik niet gered, daarvoor was de pijn net wat te erg.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad tijdens zwangerschap.
    het enige vervelende vond ik dat er veel foto's gemaakt moesten worden dus steeds dat schort aan en uit

Deel Deze Pagina