opwarmen flesvoeding

Discussion in 'Voeding' started by Es1981, Nov 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Het is net een warme milkshake... Hahaha :D :p
    Heb eerste keer lopen klooien, want roeren is het ook niet. Je moet echt met heet water goed "shaken" want anders kom je de klontjes overal tegen en zit binnen no time de speen weer dicht, met als gevolg: een kleine uk die het boos op krijsen zet. Tja geef hem eens ongelijk als ie zo honger/dorst heeft ;)

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja inkie inderdaad... Niet bescheiden schudden, maar echt hard shaken he haha :)

3. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    MC Donalds is jaloers op onze milkshakes! En ze zijn nog gezond ook.
    Hahahhaha :p :) :)

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik doe bar le duc water in de magnetron opwarmen voeding erbij en dan flink shaken dat gaat goed ;) . Als ik weg ga doe ik bar le duc water in de magnetron en dan in een thermoskan. :D

5. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik gebruik ook Friso comfort en dat doe ik ook met heet water anders blijft alles aan de zijkant van de fles kleven en raakt de boel verstopt

Lynn krijgt gemengd comfort en standaard, in totaal 150 cc water en 5 schepjes. Eerst 75 cc gekookt water, poeder erbij, flink schudden zoals Sweetangel en Inkie al zeggen, dan 75 cc koud water erbij (dat doe ik via een ander flesje) en dan is het precies goed....

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,081
    0
    0
    uhm, als ik een flesje maak met friso comfort, maak ik het idd zoals hierboven klaar met heet water, maarre ik maak 2 flesjes 's avonds klaar en daarvan is er één voor 's morgens. ik doe dit al een tijdje maar zoals ik jullie zo hoor mag/ is dit niet goed? waarom niet? wil ik graag weten hoor het wel.

gr saskia

7. lykel

lykel Actief lid

Oct 26, 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik gebruik AR voeding maar doe eerst het water opwarmen met omneo voeding deed ik wel alles tegelijk opwarmen maar de eerste keer dat ik de AR voeding tegelijk deed opwarmen ging het zo ontzettend schuimen dat het uit de fles liep en heel mijn magnetron onder het schuimende melk zat. en ja ik moet wel veel schudden maar liever dat dan zo'n vieze troep

Share This Page