ojee baby room gegeven

Discussie in 'Voeding' gestart door kaaskroketje, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hallo dames
    Ok titel zegt het .
    Ik maak spinazie altijd vers met room maar nu dus pakje gehaald . Nie5 bij nagedacht dus voor de jongste van nu 9maand ook aard appeltjes gekookt schep spinazie en een worst de blender in .
    Heeft ze heerlijk opgegeten maar nu pas valt mijn Frank der zit room bij despinazie

Kan dit kwaad ?

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Lijkt me niet erg. Wat zou er kunnen gebeuren?

3. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Geen idee wat er kan gebeuren :s

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mijn zoontje at bij ong 9 maanden alles al mee en heeft er niks aan overgehouden ;)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, nu kleurt hij blauw. Daar is echt niks meer aan te doen. Je zult zijn naam moeten veranderen door er 'smurf' achter te plakken :D !

Nee, als hij geen buikpijn heeft na het eten of iets vanwege allergie, komt het wel goed.

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    :D

Je merkt het vanzelf wel als hij er kramp door krijgt!

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    FF OT..Spinazie/aardappels/worst in de blender? Echt? Why??

8. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Word eerder groen :D

ok tot nu geen kramp oid

9. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Gepureerd wil ze niet dus moet het mixen
    en aardappels spinazie en worst of vlees ofzo zit toch ook in potjes ?
    Ze eet zoveel mogelijk vers

10. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Zo vreemd ?:D

11. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    hier vanaf 6.5 maand niks meer gepureerd of geprakt. enkel spinazie, anders krijgt ze het niet weg. dat prak ik met een aardappel en dan snij ik het nog ff fijn. dus bij dit gerecht vind ik het niet heel gek ;)

room kan geen kwaad. is gewoon melkvet toch? krijgen ze normaal ook.. hooguit een smurfje of hulk straks ;)

12. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hier wil ze of heeeel fijn gemixt of gewoon grote stukken , maar dan eet ze niet maar speelt ze
    dus ik geef eerst gemixt en ze krijgt dan een stuk aardappel oid als wij eten

En idd
    spinazie , witlof , kool krijgt ze niet makkelijk weg die dingen mix ik altijd

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nouja vreemd.. niet perse hoor. ik vind niet zo heel snel iets vreemd. Haha! Maar wel onbekend. Ik heb geloof ik nooit echt iets geblenderd. Ieder z'n manier! :)

14. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ik heb die blender van avent al verschrikkelikk vaak gebruikt haha
    heb die cadeau gekregen bij mijn zoon en al de eerste hapjes zijn der mee gemaakt :D . Tis ook makkelijk geef ik toe
    potje open , stukjes erin deksel toe , knopje duwen en tadaaa gemixt :p

15. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Geloof niet dat t kwaad kan. ( zegt de moeder die ahum haar zoontje van toen 13 weken een likje slagroom gaf.....)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hoorde niet heel erg lang daarna een verhaal van iemand die vertelde dat opa altijd de speen in de appelmoes doop, want daar bleven ze lekker stil van. Met een week of 16 tot 20 ging tijdens een jengelde zeurbui de speen in de appelmoes. I am sooo sorry, maar na een lange dag zorgen wil ik gewoon even ongestoord genieten van mijn avondeten :p En het hielp echt! (en ja, ik ben nu vast ontaard en zulks, dilligaf).

17. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Huh hoe maak jij het dan klein? Gebruik 9/10 keer de blender hahaha makkelijk toch? Hop alles de in en word klein maar ook weer niet te papperig :-D

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Ik heb nooit iets klein gemaakt, altijd gewoon stukjes gegeven.

Edit: Nee dat is niet waar. In den beginne (8 jaar geleden) toen mijn oudste nog een baby was heb ik de staafmixer wel eens gebruikt. Ik kan me nog vaag iets van mango-moes herinneren. haha! Maar al snel mee gestopt en bij mn jongste helemaal niet gepureerd. :)

19. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Voor een kindje van ruim een jaar hoef je toch sowieso niks klein te maken? Gewoon net zo grote stukken geven als je zelf eet, veel beter voor de mondmotoriek dan gepureerd eten. Ik heb de blender maar twee weken gebruikt, vanaf 5 maand gewoon grof geprakt en met 7 maand stukken die ze zelf met haar hand kon pakken.

20. misa

misa Niet meer actief

Blender of niet... Das aan jullie! ;) als ie 18 is eet hij vast wel stukjes!

Maar de spinazie met room.. Tja dat is niet perse goed of gezond. Maar zeker niet erg hoor. Hij kan er hoogstens een beetje last van krijgen, maar aangezien hij 9 maanden is zal dat vast wel loslopen!

Deel Deze Pagina