Hoihoi, Mijn flessenwarmer is doorgebrand (vergeten water in te doen) Geeft niets, warm de fles nu op in de magnetron. Vind ik eigenlijk ook gemakkelijker. Maar heeft iemand voor mij een overzicht hoelang ik de fles in de magnetron moet opwarmen en op hoeveel vermogen?? O, ja moet ik eerst de schepjes poeder erin doen of daarna pas?? (ben pas begonnen met flesvoeding) Gr. Pelikaantje
Dat moet je gewoon proberen, verschilt per magnetron en de temperatuur van het water uit de kraan is ook niet altijd hetzelfde. De poeder doe je erin als het water uit de magnetron komt
EErst water opwarmen, dan poeder erbij. Poeder lost dan gelijkmatiger op en kan niet exploderen in de magnetronm.
het hangt heel erg af van je magnetron en de hoeveelheid water. 180cc water warm ik op in 38 seconden. Maar als ik ergens op bezoek ga moet ik het soms 45sec erin laten. Aangemaakte melk mag je nooit opwarmen! Dus eerst het water opwarmen en dan poeder erin.
je kunt ook t water in een waterkoker verwarmen.. Dat vind ik zelf eigenlijk wel zo makkelijk.. Ik heb hem standaard gevuld met gekookt water klaarstaan..
Poeder er inderdaad na het verwarmen bij. Onze magnetron is 700W. En dan ging 120 cc water er 30 seconden in, en 180cc water 50 seconden. (bij mijn ouders ging 180cc in 35-40 seconden) Maar dat is een kwestie van een paar keer proberen.