opwarmen

Discussion in 'Flesvoeding' started by BoBam, Nov 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Op de verpakking van flesvoeding staat dat je het niet weer mag opwarmen. Maar Sven heeft wel eens dat hij in slaap valt en dan toch na een kwarier /half uur zijn fles heel graag wil,moet ik dan echt helemaal een nieuwe maken? Of zou het geen kwaad kunnen om hem weer even in de fles warmer te zetten?

2. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    Als hij het niet gelijk opdrinkt, dan kan je het warm houden. dus niet opwarmen. gewoon in een beker water, zodra het weer kouder word weer warm water toevoegen. moet geen uren duren natuurlijk

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Binnen een uur mag je het weer opwarmen.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    idd warm houden. ik had zo'n warmhoudtasje van difrax, daar deed ik de fles in.

Groetjes, Miranda

5. randi

randi Niet meer actief

je mag de fles binnen het uur één keer opwarmen hoor kan geen kwaad en het gaat anders ook een kosteleijke bedoening worden denk ik ;) of zoals de andere al voorstelden , de fles warm houden door een warmhouder

6. BoBam

BoBam Niet meer actief

oke bedankt voor de tips, ik vond het ook al zo'n dure grap als hij me dan in slaap valt!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik warm het binnen een uur ook wel eens nog een keer op hoor.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    sommige babys drinken het dan ook wel koud.

9. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    tis natuurlijk niet koud maar kijk eens wat de kleine doet als je het gewoon afgekoeld geeft vaak drinken ze dat ook wel gewoon op dat is net even iets beter dan het nog een keer op te warmen.

10. BoBam

BoBam Niet meer actief

soms wil hij het wel eens koud opdrinken ja,maar als hij zijn dag niet heeft of moe is en ik die fles er toch nog in wil hebben wil hij het alleen als het lekker warm is.

11. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    Ik doe altijd standaard een stukje aluminiumfolie om de fles, zodat de inhoud niet zo snel afkoelt. Makkelijk en niet zo duur!

Share This Page