Nou mijn twee meiden anders ook wel hoor Al is de eerste toch echt alles behalve lui, die gaat al vegen en poetsen als ik het huis doe. En de wasmachine leeghalen als ik de was wil doen. Echt grappig. Hopelijk doet ze dat ook als ze ouder wordt.......... of is dat een beetje ijdele hoop??? hihihihi
haha sex werkt hier ook niet echt, lijkt het op. en idd die wonderolie ze zeggen echt dat het helpt vroeger werd het aangeraden door de vk, maar ik durf het gewoonweg niet.. we gaan vandaag gewoon nog wat sexen ahhaha kijken wat het dan weer doet.. lijkt me wel leuk een vaderdagbeebje.. ik ben het nu wel echt zat hoor
ja die wonderolie nou heb het gisterochtend genomen nou binnen 1 tel hing ik boven de wc pot wat is dat goor zeg doe het ook niet meer. ik hoorde gisteren van een meisje dat je caulophyllum thalictiodes druppels van vsm een homeopathie's middel dat goed werkt. begin het echt zat te raken ben nu ook alweer paar dagen steeds misselijk en me buik blijft maar pijnlijk en straks staan, dinsdag weer na de vk en dan ga ik toch echt vragen of ze me willen strippen ze zeggen wel dat je daar buikpijn van krijgt als je het te vroeg doet maar dat heb ik nu toch ook al, en sexen helpt echt niet heb de hele week sex gehad maar de kleine zit nog steeds dus geloof er niet in
Ik heb begrepen dat je van wonderolie voornamelijk je darmen heeeeel erg leegt maar dat het weinig doet voor de bevalling. Op NU.nl stond van de week ook een stuk over dat tepelstimulatie dus wel hielp dus..... Heb op dit forum ook al van vrouwen vernomen dat een paar het hebben geprobeerd en binnen 24 uur weeen hadden.. Succes!
wonderolie werkt wel degelijk, maar je moet jhet dus niet puur drinken hahaha.. je neemt 2 eetlepels met daarachteraan een slok sinaasappelsap ofzo, dan proef je die smerige smaak niet.. je krijgt er idd darmkrampen van,(het werkt laxerend) dus diekunnen dan omzetten naar weeen,. staat zelfs bij ons op het elkerliek ziekenhuis, bij inleiden bevallen. maarehh ik durf het gewoonweg niet hahhaha..
Hier helpt voorlopig ook nog niks helaas! Wonderolie durf ik ook niet te nemen en doe ik dan ook niet..
roos gek he de uitgerekende datum gehaald haha ik snap nog steeds niet dat ze maar niet wil komen hoor
hoi dames nou ik ben gisteren bij de verloskundige geweest en die raden me caullophylum druppels met braambladthee daar had zij hele goeie ervaring mee om het laatste zetje te geven. dus daar zijn we gisteren gelijk mee begonnen dus ben benieuwd en anders wordt ik dinsdag gestript. hoe gaat het bij jullie