Zoals de titel als zegt iemand ervaring met dhea bij ivf/icsi? Had je meer en/of betere eicellen? Ik heb weleens gehoord/gelezen dat Dusseldorf dat vaak voorschrijft, maar niet bij welke indicatie. Ik ga juni/juli mijn allerlaatste ivf poging doen voor een 2de kindje. En ik ben aan het kijken of er naast voeding en vitamines/mineralen nog andere dingen zijn die ik kan slikken of doen.
Ik heb er ervaring mee. Zou dit sowieso niet op eigen houtje gaan slikken. Dit wordt voorgeschreven als er uit een bloedtest komt dat je dit benodigd hebt. Ik heb het geslikt onder behandeling bij C&C. Cyclus compleet van slag (ene maand een week langer, zelfs een maand bijna 2 weken langer). Veel last van acne en darmen door de tabletten (kan zijn omdat de dosis te hoog is). En nee ik had zeker een veel slechtere poging. Sowieso geen betere eicellen en ook niet meer opbrengst. Wil je iets slikken wat je veilig kan slikken en kan zorgen voor eventuele betere eicelkwaliteit zou ik Ubiquinol 200mg aanraden.
Ja ik vind dhea ook eng spul als ik zo lees. Ik slik ubiquinol 100, de 200 bevat gelatine En 2 pillen is wel heel duur.
Volgensmij maakt het niet uit of je 100 of 200 mg zit, in beide zit gelantine. Maar om echt te profiteren ervan wordt wel echt 200mg aangeraden, eigenlijk zelfs nog een hogere dosis. Ik bestel ze bij Herbafit € 27,50 voor 30 stuks 200mg (vindt het persoonlijk wel meevallen) of die van Vitals € 55,- voor 2 maanden (ook 200mg per softgel).
Die van vitals 200 zit dus rundergelatine in. In die van 100 niet. Raar maar waar. Herbafit ook gelatine.