De standaard dingen kennen we wel denk ik: Ananasharten Bitter lemon (of iig iets met kinine) hobbelweggetjes/traplopen wonderolie Nou heb ik bij mn eerste zwangerschap behalve de wonderolie alles geprobeerd maar zonder succes. Bij de 2e heb ik al geen moeite mee gedaan maar denk dat ik nu de baat-het-niet-schaad-het-niet dingetjes wel (weer) wil gaan proberen... Hebben jullie nog meer van dit soort "tips" en heb je hiervan ook een succes/mislukking verhaal??
Ik was 41+3 weken zwanger toen ik aan de tonic ging ik had gelijk die dag weeen zonder resultaat. Volgende dag ben ik weer aan de tonic gegaan en toen kreeg ik weeen die doorzette en ben toen bevallen met 41+4.. Het zou toeval kunnen zijn maar ik vind het toch wel heel opvallend en raar.
het is per persoon verschillend mijn schoonmoeder kreeg het van een diesel auto omdat die krachtig zijn enzo in motor ... dus tsja wat voor de een wel werkt dat werkt voor een ander niet..
Ik lees ff mee.. Ik heb zelf deze dingen al geprobeerd: - 1 fles bitter lemon in 1 dag. - sex, meerdere malen - over hobbels rijden - veel lopen, en daarna juist rustig aan doen - tepelstimulatie Van de sex en over hobbels rijden krijg ik alleen harde buiken, meer niet.. De rest heeft totaal niks opgeleverd tot nu toe. Ben benieuwd..
Ik heb wel eens gelezen dat extreme inspanning een bevalling kan opwekken. Dus drie uur gaan hardlopen ofzo . Maar dit lijkt me niet zo bevordelijk voor je gewrichten en bovendien begin je dan, als het werkt, doodmoe aan je bevalling... Lees wel even mee, want hoewel ik nog niet zover bent, ben ik wel alvast benieuwd!
Hoe kan je bevalling in hemelsnaam beginnen door een dieselmotor? Hard optrekken ofzo? Dat kan met onze benzineauto ook hoor... Snap het niet...
Tsja, van mijn tips moet je t niet hebben want ik was bij mn vorige ruim 42 weken en ze kwam niet; maar scherp eten zou ook bij je rijtje gezet kunnen worden. Dus ff t scherpste eten van de Chinees halen ofzo... Overigens doe ik zelf deze keer echt niet mee aan alle nonsens, aangezien toch niets werkt als t allemaal nog niet wil komen. Hahaha, klinkt lekker posi...
Ehm, baat-het-niet-schaad-het-niet dingetjes, zeg je.. Ananas hart en bitter lemon zit een stofje in, dat iets giftig is. Als je er genoeg van binnenkrijgt (als in 3 flessen BL, of 5 ananasen) dan geeft je lichaam een sein aan de baarmoeder dat het moederslichaam niet meer veilig is, en de kleine er dus beter uit kan. Maar of je jezelf daarvoor nou moet vergiftigen, en de kleine ook bijna.. Kan me voorstellen dat bij zo'n hardloopactie het lichaam ook een paniek reactie in gang zet en de baby eruit werkt, omdat het geen veilig huisje meer is.. Wonderolie, pittig eten, pannenkoeken zetten je darmen aan het werk. Die sterke darmwerking kan je baarmoeder aansteken ook aan het werk te gaan. Helaas komt het ook wel voor dat de baby van de plotselinge actie in paniek raakt en in het vruchtwater poept. Dan zit je opeens met een risicobevalling.. Sex, of eigenlijk het klaarkomen van je man bij je baarmoeder is wel nuttig. Daar zit namelijk een stofje in, wat vergelijkbaar is met het stofje dat van nature vrijkomt als de bevalling begint. Dus dat ik iets natuurlijker.. Volgens de VK de veiligste methode. En er was nog een homeopatisch middel om het wat op gang te brengen, maar daar weet ik de naam niet van..
Ik hoorde weer dat je zo'n grote hoeveelheid van dat stofje nodig hebt om een bevalling op te wekken, dat het voor de man niet mogelijk is om aan de 'vraag te voldoen' zeg maar. Maar ja, als je van een uitdaging houdt kun je het natuurlijk proberen. Weet zeker dat in elk geval een van de deelnemers zeer tevreden zal zijn
Dames toch, de baby komt wanneer hij of zij er klaar voor is. Geef ze toch tijd. Hoe langer ze blijven zitten, des te sterker, groter, molliger enz ze zijn. En als je echt te laat bent grijpen de artsen in hoor. Ik snap wel dat jullie willen dat het opschiet, dat had ik ook bij mijn eerste (41 wk geboren) maar nu weet ik beter. Nu denk ik: kleine, neem je tijd en kom wanneer het jou tijd is (wat mij betreft met 42 wk. Dit is voor ons de laatste keer en ik wil graat zo lang mogelijk genieten. Met kwalen en al. Straks is het voorbij en komt deze tijd nooit meer terug)
Dat andere homepatische is wat ik als tip van vk heb. Mitchella repens. Is van vsm en niet overak te krijgen.heb hier bij homeopathische drogist.ook via internet. Ben maandag begonnen. Ben woensdag 28e uitgeteld.vk zei dat dan goed is nu al te beginnen.het zou de baarmoedermond verweken/rijpen. Dit omdat ik vorige x pas met 42w 3d bevallen ben na inleiding en 3dagen rijpen. En hoge bloeddruk. En nu erge bekkenkachten en rug. En was woensdag bij gyn en zei dat baarmoedermond al wat korter was.dus toeval of niet?hoop woensdag dat meer is!en liefst zelf bevallen ben! Vk had ieder geval vaak goede ervaring mee!
Ik ben het wel eens met Loes1980. De baby bepaalt wanneer hij/zij komt en helaas hebben wij a.s. mama's daar geen invloed op. Maar ik vind het wel een leuk onderwerp. Als alle truukjes maar verantwoord zijn zeg maar is er toch niets aan de hand. Royal club lacht zich rot met al die zwangeren die massaal aan de bitter lemon gaan, haha..
hier dagje flink gaan shoppen met 38 weken zwangerschap.. zoveel gelopen en een flink menu bij de mac gehad hahah.. kreeg wel een erg pijnlijke steek bij de AH dat ik fftjes n paar minuten echt stil moest staan.. lekker doorgewandeld naar huis.. en die nacht begonnen de weeen hahah! dus denk dat dat lopen wel geholpen heeft!
Hier flink gewinkeld, dag erna weer gewinkeld en stukje gefietst (lees naar de winkels en naar huis) Dag erna 5:00 wakker van weeën om de 8 minuten en ben de dag erna bevallen.. 38+6 wk Ik zeg dus winkelen (van die dieselmoter snapte ik ook niet haha)
daar ben ik al 3 dagen mee bezig maar nog geen wee opgemerkt haha wel n legere bankrekening haha mn pinpas zal wel blij zijn als ik 9dagen nix koop
ooh ja wat ik nog wel verdacht vond was toen ik 40+6 wk zwanger was de oudste zijn mijn vriend en ik lekker gaan sjoppen in Rotterdam we reden op de snelweg en in een bocht haalde een of andere idioot ons in van rechts we lagen bijna in de vangrails en had gelijk echt harde buiken , toch door gegaan et sjoppen en nog even naar vlaardingen geweest snachts begonnen toen mijn weeen kan t je dus niet aanraden wantt is wel gevaarlijk en denk dat het bij mij geholpen heeft flink schrikken dus liep al vanaf 34wk met voor weeen dus ja
Ik blijf erbij dat we de baby's op hun tijd moeten laten komen (lees mijn vorige reactie) maar..... Op winkelen/shoppen heb ik absoluut niets tegen