Hoi, ik heb net geplast maar ik had bij het afvegen een beetje bloed. Heeft iemand dit meegemaakt? Kan dit een miskraam worden. Heb geen idee. Alvast bedankt!
is het bruin bloed, rood bloed...?? Tja ik heb het allebei meegemaakt... het kan beiden kanten in.... en die onzekerheid is echt verschrikkelijk...... hoop voor je dat het niets betekent.... iig veel sterkte met deze onzekerheid
het ligt idd aan de kleur van het bloed en de hoeveelheid!! is het ook elke keer bij het plassen en afvegen? heb je net de liefde bedreven?? het kan ook zijjn dat er een adertje is geraakt!!
Hoi meid, Ik heb dit ook gehad. Vanaf 6 weken tot 10 weken. Elke keer bloed bij het afvegen en in de toiletpot. Ik had steeds een bloeding in mijn baarmoederwand. Maar ben nu alweer 25 weken zwanger! Ik had trouwens alle kleuren bloedverlies, dus dat zegt ook helemaal niets. Succes
Hoi dames, Het bloed was een beetje rood. Het zat alleen op het toilettepapier. Ik kan het vergelijken met het volgende: als je lipstift op hebt, je pakt een servet en je veegt licht je mond af. Zoiets had ik, dat is de beste vergelijking. Vandaag was de eerste keer. Ik heb weer geplast maar niks. Ben benieuwd. Ik hoop dat alles ok is. Bedankt voor jullie reacties.
hey meis het zegt helaas niet zo heel veel ik heb vorig jaar n mk gehad en had 2 weken lang elke keer bij het plassen bloedverlies en best veel als een lichte ongi.. en toen zei de ha al dat het alle kanten op kon.. als het nu alweer over is zou ik me niet te druk maken!! dan kan het van alles zijn.. succes!!
Ik heb vanaf week 5 spotting gehad en toen na een echo kwam er rood bloed. 3 dagen in de rats gezeten en toen weer een echo gehad en toen vonden ze een soort van bloeduitstorting in mijn baarmmoeder en dat veroorzaakte het. sex niezen hoesten tillen kan ervoor zorgen dat je dan wat gaat bloeden omdat dat er zit of omdat er zo'n goeie doorbloeding is er een adertje springt. Mijn gyneacoloog zei als je per uur 2 keer een maandverband moet verwisselen moet je je zorgen maken. En als het weer voorkomt gewoon een bloedtest laten doen en een echo eisen Succes!!
Hier ook ervaring met dat het beide kanten op kan gaan. Mijn eerste zwangerschap begon ook met wat bloed bij het afvegen. De twee weken daarna werd het steeds wat meer. Een miskraam volgde. Deze zwangerschap hetzelfde gehad, tot best wel een eind in de zwangerschap. Maar ons ukkie is bijna volgroeid en dit is dus echt wel een blijvertje! Ik hoop die van jou ook!!!! Sterkte!
Ik heb het ook gehad, van 4+1 tot 7+2 en daarna een paar keer een paar dagen. Nu nog heb ik soms bruine afscheiding bij afvegen. Ze zeggen dat het ook kan komen door ontlasting en na sex. En ze zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken als je geen krampen hebt en als het maar zo'n klein beetje bloed blijft. Ik denk dat niets jou nu kan geruststellen, maar ik zou wel even de VK bellen, misschien mag je eerder een echo. Sterkte!
12 weken lang gehad (eerste weken) en nu ruim 34 weken zwanger...volgens mij kan het alle kanten op gaan, maar er zijn dus zat positieve verhalen van mensen met bloedverlies.
Hoi, bedankt voor jullie reacties! Ik heb nu, heel af en toe, een beetje bruine afscheiding maar niet iedere dag. De huisarts zei dat veel vrouwen last hebben van een beetje bloedverlies, vooral gedurende de eerste weken/maanden. Ik heb volgende week een echo. Groetjes en succes met jullie zwangerschap en/of zwanger worden!
Ja, de eerste echo. Spannend. Ik ben maar een paar weken zwanger, ik weet niet of de arts iets kan zien.
bereid je er op voor dat er ook niets te zien kan zijn....dat lees ik maar al te vaak hier op het forum...gelukkig zelf niet meegemaakt dus er is hoop voor je