Mijn moeder was zwanger van mijn broertje en wel 43 weken en hij wilde er maar niet uit. In Syrie hebben ze toen haar wonderolie voor geschreven om het te drinken. De dag erna beviel ze met een normale bevalling van mijn broertje inmiddels 15 jaar oud.
voetzoolreflextherapie heb ik wel eens gehoord van iemand. Sávonds voetzoolreflextherapie gehad en binnen 24 uur bevallen.
@Loes: ik snap je punt, maar ben het toch niet helemaal met je eens. Uit onderzoek is gebleken dat de omstandigheden voor je beebje na 41 weken gemiddeld iets achteruit gaan. Nu zou dit niet zo'n probleem hoeven te zijn als je elke dag of zelfs om de dag een echo-controle kreeg, maar helaas is dit heel vaak niet het geval (zo ook bij mn jongste zus, die op deze manier bijna haar kleine man verloor, die 2 wkn en 3 dgn overtijd geboren werd). Dus ik vind dat er wel iets voor te zeggen is om je kleine een handje te helpen als blijkt dat hij/zij het net iets te gezellig vindt daarbinnen. En onschuldige hulpmiddeltjes lijken me dan toch een stuk prettiger dan opwekken dmv meds.
tja... als je het maar lang genoeg volhoudt, zal het op den duur wel werken.... zelf ben ik trouwens van mening dat sommige kindjes iets langer nodig hebben om "af te bakken"... ik hoor vaak over groeiachterstand en dan uiteindelijk wordt de kleine wat "later" geboren..... terwijl ze toch een goede termijn voorspelt hebben... mijn tweede kwam met 41,5... met 3360 gram... en niets uitgedroogde huid ofzo.... dus ook zo-een...
Vreselijk..... maar neem aan dat er dan toch ook nalatigheid is geweest van vk/ gyn.... ik zou met 41+6 naar het ziekenhuis moeten....
@Loes ik verwacht een flinke baby, en ik zit echt niet te wachten op een baby van 10 pond! Mijn eerste kindje was ook met bijna 42 weken pas geboren, de gyn stuurde me steeds naar huis en uiteindelijk is hij met spoed gehaald omdat het niet goed ging met hem. Ik verwacht nu dus niet dat ik met 37 weken een beeb van 5 pond in mn buik heb, maar eerder een van 7 pond en die kan dan best de wereld aan hoor... En zo niet dan komt ie niet, maar dit lijken me allemaal geen enorm schadelijke middeltjes. Het is niet zo dat ik met een breinaald mn vliezen ga doorprikken ofzo maar een beetje sexen om de beeb het laatste zetje te geven.... Graag!
je andere kinderen waren ook flink? hier was tweede lichter maar ook meid..ipv knul.. de laatse was met 39w 4240 gram... moet zeggen dat ik dus wat DAT betreft hoop een een meid en niet een knul die nog groter is..... (voor de rest maakt het me niet uit) en ZEKER niet de combi van een knul en dan 42 weken volmaken... Wonderolie heb ik trouwens echt verkeerde dingen over gelezen hoor... zou echt voor de sex en tepelstimulatie gaan dan.... hahaha of zou ik dat sowieso doen.... mijn eerste bevalling begon trouwens wel net na de sex...
nana33, daar ben ik het ook helemaal mee eens. Daarbij vind ik dat je gerust dingetjes kunt proberen, want voor het zelfde geld dronk ik al de gehele zwangerschap bitterlemon, at ik altijd al het hart van de ananas op en seksen we sowieso de hele 9 maanden door. Het kindje komt past als het ervoor klaar voor is en je lichaam ook natuurlijk. Daarbij mag het vanaf 37 weken komen, dus kun je het dan gerust proberen. Ik ben trouwens net begonnen aan me 2e glas bitter lemon, maar hier heb ik nog weinig goeie verhalen over gehoord dat het heeft geholpen. Ach ja, baat het niet schaat het niet. Wat betreft de wonderolie. Dit vergroot de kans dat het kindje in het vruchtwater poept, dus dit zou ik niet gebruiken. Ook hoor ik sommige mensen over kaneel. Kaneel tijdens de zwangerschap zou ik ook niet doen. Google maar eens..