hoi allemaal! In de Amerikaanse internet wereld is dit echt een ding, en er zijn heel veel mensen die er hun bevalling mee opgewekt hebben (85% kans van slagen geven ze).. Er zit dit in: - amandel boter - abrikozen sap - Citroen verbena thee - wonder olie Heel benieuwd of er ook Nederlandse dames zijn die hier ervaringen mee hebben? Kleine disclaimer: ik zou nooit iets doen om mijn baby in gevaar te brengen en dus zonder overleg met een deskundige.
Ik wil niet as we speak mijn bevalling opwekken, daar ben ik nog niet ver genoeg voor. De redenen die ik heb om te proberen op te wekken zijn erg uitgebreid en wil ik vanwege evt. herkenning liever niet delen. Ik ben dus puur benieuwd naar de uitwerking en ervaringen die er misschien hier hebben
Ik ken niet de werking van alle ingrediënten maar van wonderolie krijg je buikloop en het wordt daarnaast sterk afgeraden omdat het de kans op meconium in het vruchtwater verhoogd! En dat wil je natuurlijk niet!
Ananashart eten en orgasmes opwekken, je voet masseren enz vind ik vrij onschuldig om je bevalling ‘op te wekken’ maar zo’n drankje vind ik wel wat van. Die wonderolie alleen al, heb er ook genoeg over gelezen, maar ik ben er niet positief over. Dus ik zou maar gewoon wachten tot de kleine zich aandient, en als het medisch gezien nodig is om eerder te bevallen heb je geen midwives brew nodig
Die wonderolie is echt naar spul.. Mijn schoonmoeder heeft het destijds ook gedaan en had hele erge diarree tijdens haar bevalling, niet echt fijn dus .
Niet aan beginnen. Schijnt idd ervoor te zorgen dat baby gaat poepen in t vruchtwater en de gevolgen daarvan wil je echt niet. Mijn moeder liep over datum, dit nooit gebruikt hoor, maar ik had dus als baby gepoept in t water en t vuile water paar dagen ingeslikt. Na een enorm snelle bevalling bleek alles goed te zijn. Helaas niet dus, want na drie dagen bleek ik een dubbele longontsteking te hebben en was ik letterlijk aan t stikken. Artsen in t ziekenhuis zeiden dat als mn ouders een kwartiertje later hadden gereageerd ik al zou zijn overleden. Dit alles dus door vervuild vruchtwater.
Zoek maar eens op YouTube naar okbaby, zij heeft het begin vorige maand gedaan en raadt het niemand aan. Ik heb een paar keer die wonderolie gedaan tijdens de zwangerschap van E. en zorgde enkel voor erge diarree-aanvallen en weeën die nergens toe leidden. Heb zo'n spijt en ook wel schaamte dat ik dat gedaan heb.