Ben net weer terug van de verloskundige..ik heb 2 cm ontsluiting..en dus ze heeft me kunnen strippen.. Heb nu veel last van harde buiken, winden laten en buik krampjes.. Dus ik ben benieuwd! @pepje: hoe staat het bij jou?
Hoi hoi, dat is idd spannend, wat houdt dat strippen precies in? Heel stevig inwendig onderzoek ofwat? Ik woon in België en hier wordt dat woord niet gebruikt... Ik moet morgen terug naar gyn. Ben dan 39 weken en 4 dagen... Ben benieuwd, ik heb sinds vorige week maandag 1cm en zeer weke baarmoederhals, zou ze dan ook al 'strippen' zoals jullie zeggen? Groetjes, van mij
Hoi, Strippen is het loswoelen van de vliezen van de baarmoederhals.. DE baarmoedermond moet goed verstreken zijn... Dus bij jou zou het eventueel wel kunnen.. Groetjes
Ik wordt ook gestript maandag. Ik hoop zo dat het niet meer nodig is! Chamaro, heeft het bij jou resultaat gehad?
@ Chamaro: spannend! Jouw baby is dus ook lekker eigenwijs bezig.. Ik moet zo naar de vk, ben benieuwd of ze iets wil/ kan doen. Hoop voor jou dat je snel weeën krijgt!
Cho het is zo spannend allemaal!! Ik moet straks op controle heb al heel de dag last van voorweeën.. Er zit totaal geen regelmaat in, maar kan eventueel wel voor wat verdere ontsluiting zorgen.. We zien wel!! SPANNING!!! Hopelijk helpt het strippen bij jullie en beetje! Vorige bevalling heeft de gyn mij dan ook gestript (zoals jullie zeggen) en ik ben die nacht bevallen van mijn zoontje.. Dus ik hoop ook dat dit nu net hetzelfde gaat zijn Valt af te wachten
Hier een ananas gekregen van vriend en stuk opgegeten van het hart bah wat is dat vies dan krijg je echt spontaan harde buiken haha
Ik wordt dinsdag gestript. Hoop natuurlijk ook dat dat niet nodig is. Maar wel fijn dat er dan eindelijk iets gedaan wordt. Van dat afwachten wordt ik helemaal gek. Iedere avond ga ik naar bed met de gedachte 'misschien vannacht'. Vervolgens kan ik natuurlijk bijna niet in slaap komen. En wanneer ik dan slaap en de volgende dag wakker wordt, weet ik dat het deze dag ook niet gaat gebeuren.
Zo herkenbaar verhaal e!! Ik denk net hetzelfde! Elke avond denk ik het zou wel is vanacht en dan die morgend voel ik mij kiplekker en vergeet gewoon dat ik zwanger ben, zo goed voel ik mij 's morgens... Ben zo benieuwd!! Morgen 40 weken... mooie datum vind ik wel, nu hopen dat hij/zij wil komen!!!
Hai dames, Jullie zitten volop in spanning zie ik Veel succes met afwachten ondertussen. Net zoals het stuk lopen: mijn moeder is toen ik twee weken te laat was (toen gingen ze nog niet automatisch inleiden na max 2 weken) een stuk gaan fietsen $), echt een flink stuk. De dag daarna ben ik ook gekomen voorzover ik weet. Dus beweging lijkt wel te helpen. Maar ik geloof ook wel dat als het kindje er nog niet klaar voor is, dat het dan toch nog niet komt, bewegen of niet... Succes! Ook met bevallen en herstellen natuurlijk! Babel