Even zeuren hoor meiden, Maandag stapte ik uit de auto en toen schoot er echt een mega steek door me rug heen, raar uitgestapt misschien maar ik heb dus een spier in me rug verrekt. Tot overmaat van ramp kreeg ik eergister te horen bij de gyn dat ik een blaasonsteking heb. Ik was aan t klagen over veel buikpijn onderin me buik en dat het ook waanzinnig steekte als ik moest plassen. En vandaag wil ik naar de wc lopen glij ik uit over een speeltje van de hond. Gelukkig ben ik hierdoor niet gevallen maar moest wel een raar houding aannemen om overeind te blijven staan waardoor me enkel dubbel klapte en ik dus nu net terug kom van de dokter en me enkel ingetaped is omdat me enkelbanden goed verrekt zijn. Ik word gek geloof ik .. zit nu als een kneusje beetje achter de pc te hangen of op de bank te hangen met pijn in de rug enkel en buik. Een hele fijne week dus, hoop dat dit t enige was deze week want ik geloof niet dat ik er nog veel bij kan hebben. En hopelijk is t allemaal weer over voor de 13e want dan staat er een weekendje Duitsland op het programma. Nou dit wilde ik even kwijt, even "lekker" van me af zeuren Groetjes Miranda
Nou idd lekker he ff zeuren,heb er ook veel last van,alleen gelukkig heb ik niet veel last van kleine ongelukjes zoals jij Ja misschien heb je moeite met je lichaam in de hand houden door je zwangerschapshormonen Een beetje gedesorienteerd hihihi..
AAAhh het zit je niet mee, MAAR NIET GETREURD ik ben net zo'n pechvogel als jij. heb 3x blaasontsteking gehad tijdens mn zwangerschap, daar kan je niets aan doen.En als het goed heb je dr ook niet erg last van. En ook ik ben in de douche uitgegleden, nét niet gevallen, maar ik was net bambi die op ijs leerde lopen. Spiertje in mn bekken verrekt en doet tot vandaag nog zeer! Maar we gaan vrolijk verder! Ik voel me ook 100x zo lomp met die buik.... Nog ff-tjes! succes met alles!