hoi meiden!! Heb even jullie hulp nodig. Ik moet een pakkende flyer ontwerpen voor een kerstfeest dat we organiseren voor alle bewoners hier. Maar met de tekst kom ik er niet uit. Het moet kort zijn maar wel met alle info erin. kunnen jullie mij opweg helpen misschien? Wat moet er in vermeld staan. datum (18 dec) Waar (speelplein damster/reitdiep) Hoelaat vanaf 16.30 voor de kinderen die dan de kerstboom gaan versieren om 17.00 uur komt de kerstman met cadeautjes en er zal een springkussen zijn voor speelplezier. vanaf 18.00 uur is het voor de volwassenen met een bbq en wordt er rekening gehouden met alle nationaliteiten en er is ook een heuse DJ aanwezig die tot 0.00 uur er een feestje van bouwt. Dit alles zal in verwarmde tenten plaats vinden zodat niemand kou hoef te leiden Voor de volwassenen zal er een bijdrage gevraagd worden van 5,- voor de kinderen is het gratis! Wie o wie kan me helpen om een super pakkende flyer in elkaar te draaien zodat er veel mensen op af gaan komen??
Heej, Ik heb dit ook gemaakt! maar dan in Microsoft. Daar staan al voorgedrukte flyers, posters enzo! kwestie van bewerken! ik heb van elk personeelslid een foto gemaakt en dat zo verwerkt. open microsoft 2010. Klik op NEW Wholla!! heel veel succes!