Is dat zo dat er goedkopere aannemers zijn in het oosten van het land vergeleken met het westen? Heeft hier iemand toevallig ervaring mee of kent een goedkope aannemer? Wij willen offertes laten maken voor een dakopbouw maar kreeg de tip om dit door aannemers daar te laten doen. ben benieuwd of iemand me met deze vraag kan helpen. Misschien dat er iemand man een aannemersbedrijf heeft en dit doet? Pb me maar
Ik denk dat een aannemer in het oosten van Nederland goedkoper kan zijn omdat de huur van zijn pand lager is dan in het westen van Nederland. Maar dat ligt er dan maar net aan waar het aannemersbedrijf gevestigd is, in bijv. oost Groningen of in een stad. Daarnaast moet je er wel rekening mee houden dat je bij een aannemer in het oosten van Nederland misschien minder betaalt voor de dakopbouw, maar dat de reiskosten wel naar jou worden doorberekend. (Ik vraag me zelfs af of ze de kosten aan jou doorberekenen als ze in de file staan). Ik denk dat je uiteindelijk niet goedkoper uit bent.