russische vrouwen scammers

Discussion in 'De lounge' started by auraly, Oct 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    Er is een programma op de belgische tv over exotische liefdes
    mannen die via internet een vrouw vinden en die dan telkens vraagt om geld door te sturen

hier een compilatie van johny
    http://www.youtube.com/watch?v=mhho6Zr6ksc

ik heb hier zo mee zitten lachen samen met m'n man .. hoe dom kan iemand zijn??
    tot vandaag dus , ik kreeg het bericht van m'n vader dat hij een russische vrouw via internet heeft leren kennen, ze zou over 2 weken naar belgie komen om hem te ontmoeten .. daarna komt ze met kerst voor 3 maand terug
    mijn haar gaat recht overeind staan !
    maar ja , hij is volwassen en heeft niet veel zin om naar z'n dochter te luisteren
    ik hoop zo erg dat hij een echte vrouw te pakken heeft :p maar vrees er wat voor

eenzaamheid kan toch vreemde dingen doen met mensen
    al moet ze niet bij hem zijn voor het geld want hij zit zelf in schuldbemiddeling

2. Pink Candy

Oct 10, 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    Misschien hoopt ze erop dat als ze met je vader touwt ze in NL mag blijven?
    Tjah....
    Ik zag ook een keer bij hello goodbye zoiets.
    Die man had een russische ontmoet online, ze was echt een prachtige vrouw zoals wel meer russische. Hij stond te wachten op haar op schiphol.
    Nou ze kwam dus mooi niet he.
    Aan de ene kant vond ik het wel zielig en aan de andere kant denk ik hoe dom kan je nou zijn.
    Zij was rond de 20 en hij 50 en nog lelijk oud ook nog je kent het wel. Hij had wel mooi haar geld toe gestuurd voor een ticket..

3. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    mja, daar vrees ik dus ook voor .. dat hij toch alles wat hij wel heeft gaat doorsturen naar haar
    hij toonde me daarstraks foto's van haar, op zich een knappe vrouw maar ja zo lopen er hier ook rond

ze is naaister van beroep en wilt dus hier in belgie kleren maken om zo geld te verdienen , verteld ze m'n vader
    ze wilt uiteindelijk bij hem intrekken .. pff weet niet wat ik er moet van denken

benieuwd of ze binnen 2 weken werkelijk hier staat of niet, hij zal mij nooit vertellen of hij al dan niet haar ticket heeft betaald

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Wijs hem op het filmpje wat je hierbij hebt gezet en druk hem op zijn hart dat hij GEEN geld moet overmaken.

Laten we hopen dat ie een goeie russische tegenkomt.

5. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    dat heb ik gedaan .. maar liefde maakt blind eh, zij is zo niet .. ze is eerlijk , oprecht en de liefde van z'n leven .. ze zou hem nooit zo gebruiken
    dat antwoordde hij

hij heeft ze nog nooit persoonlijk gezien en alles gaat via mail en msn , de foto's die hij heeft , heeft zij doorgestuurd
    hij wilde mij haar naam niet geven, dus kan niet zelf opzoek gaan naar eventuele waarschuwingen

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

Oh dat programma Exotische liefdes bestaat alleen uit kneuzen geloof ik :$ vreselijk dat mannen daar in trappen.
    Ik geloof dat in dat programma geen enkele liefde oprecht is maar vooral financieel.

Ik hoop dat jouw vader wel een goede vrouw heeft getroffen maar over het algemeen willen mensen uit dat soort landen vooral geld en een beter leven.

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    inderdaad heel veel scams maar hier ook een goed verhaal vriend van mij vond ook een russchische dame die is wel naar nederland gekomen, uiteindelijk na 3 jaar getrouwt en pas geleden is hun tweede kindje geboren het kan dus wel maar als het te mooi is om waar te zijn is dat het meestal ook

ik zou je vader vooral adviseren om géén geld op te sturen zij moet op eigen kracht naar hem toe komen vaak heb je daar al gelijk je goede of foute ertussen zitten want als ze uit eigen zak moeten betalen doen ze dat nooit er zijn tenslotte meerdere "domme" mensen die wel gelijk geld over maken dus die moeite nemen ze niet

8. Only me

Only me Niet meer actief

Yep, precies, laten we het hopen en laat hem het filmpje zien...

9. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    ik hoop echt dat hij binnen 2 weken gewoon zegt dat ze bij hem zit en dat alles leuk en goed is
    hij woont niet in de buurt bij me en we zien elkaar zelden
    sinds de scheiding met m'n stiefmoeder loopt hij er ook maar wat verloren bij , dus ik gun het hem wel !

10. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oef dat klinkt inderdaad niet best nee! Nu maar hopen op het beste maar ik vrees er voor! Heeft die jou toevallig de fotos door gemaild of dat niet? Als je haar foto hebt kan je op internet zoeken met bepaalde programmas of ze op websites etc staan als die de foto herkend.

Mocht je daar hulp bij willen als je fotos van haar hebt dan kan je me altijd een pb doen en wil ik je daar wel bij helpen.

11. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    nee doorgestuurd niet, hij liet ze zo zien via msn waarbij je niet hoeft de downloaden , weet dus alleen hoe ze eruit ziet en hoe oud ze is , als het dan al haar echte leeftijd is
    zou het zo sneu vinden voor m'n vader mocht dit verkeerd aflopen
    hij is 20 jaar getrouwd geweest met m'n stiefmoeder en heeft een helse vechtscheiding achter de rug
    alles is naar haar gegaan, huis .. wagen .. gelden

toen heeft hij iemand nieuw leren kennen en er samen een huis mee gehuurd die eigenlijk te duur was, toen ze uiteindelijk ook vertrok blijf hij alleen achter in de woonst .. meubels nog niet afbetaald, een te duur huis
    hij heeft zichzelf toen flink in de schulden gewerkt
    ondertussen zit hij op een studiotje en in schuldbemiddeling

als dit ook nog eens een scam blijkt te zijn dan vrees ik dan ik hem mag rapen achteraf
    hoewel we 15 jaar geen contact gehad hebben met elkaar en hij alles behalve een vader was , wens ik hem dit niet toe

raar hoe de wereld draait, dat je je als dochter zorgen moet maken over je vader

12. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    zal eens zien of hij een foto wilt doorsturen , hij is online en houd niet op over haar te praten

13. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    het lukt me niet , hij is aan't skypen zegt hij , van zodra ik het te pakken krijg stuur ik het via pb door, bedankt dat je wilt meezoeken

14. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen dank hoor! Zou het wel erg sneu vinden als je vader in de maling word genomen terwijl die zoveel al achter de rug heeft. Ik zie het vanzelf wel mocht het je lukken ontvang ik je pb wel.. Ik hoop dat alles goed komt!

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn vader kwam laatst ook met zon verhaal. Hij had het erover dat hij soms van 3 vrouwen per dag mail krijgt. Dus ik zei, nou pa alles prima als ze maar niet jonger is dan dat ik ben. Hij begon hard te lachen en had het overoplichters. Hij krijgt soms 3 foto's meegestuurd met allemaal dezelfde poses alleen dan andere kleding. Hij zei als je de aandacht van een man wil trekken dan ga je toch niet 3 keer in dezelfde houding bij hetzelfde hekje staan?? Hij zei dat hij standaard een mai terug stuurd met de tekst dat hij best een ticket voor zevwil boeken. Hij krijgt an standaard een ail terug dat ze dat liever zelf doen en of hij geld wil storten. Dus niet!!!!

16. Poetjuh27

Poetjuh27 Actief lid

Jan 4, 2011
    164
    0
    0
    Mijn vader (63) heeft ook een vriendin uit Rusland (34)..

Ze is pas geleden 3 maanden hier geweest en ze is nu zwanger, gaan trouwen en in het voorjaar wil ze hierheen komen met de kleine.. Dan gaat ze de inburgeringstoetsen doen..
    Ze is al vanaf februari bezig met Nederlands te leren..
    Overigens heeft zij wel een gewoon een goede baan in Rusland en heeft ze gestudeerd enzo, dus ze kan goed voor zichzelf zorgen..

Maarja, ik blijf toch sceptisch..

17. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    1,105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het van dichtbij meegemaakt.
    2 vrienden van mijn man.
    Allebei van die "nerdy" vrijgezellen van ca. 40 jaar, nooit een echte liefde gehad etc etc.
    eentje had een "vriendinnetje" uit Brazilie en dat heeft hem heeeeeeeel veel geld gekost en is , natuurlijk, op niks uitgedraaid. ( ze blijkt hoer in Brazilie en besodemietert iedereen en alles )
    De ander had via internet een russin getroffen en wou hier heen komen.
    Of hij ff geld kon sturen want de reis was toch wel duur..
    Hij trapte er gelukkig verder niet in.
    Maar ik denk dat er een boel westerse mannen in trappen hoor!

18. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    tot nu toe nog steeds niet gelukt om een foto te bemachtigen, nadat hij zei dat hij even met haar ging skypen , heb ik hem niet meer gehoord .. al ben ik niet lang meer online geweest

hoe nu net het contact is gekomen tussen de 2 heeft hij niet verteld, alleen dat het via internet was
    maar hij is onderhand wel lid bij elke datingsite die er bestaat
    de foto's die ik gezien heb waren vrij neutraal
    paar met de cam getrokken een paar van een reis en een paar bij haar op het werk
    ze zou in een zaak werken waar ze lederwaren verkopen
    reiskoffers enzo

ik zeg ook niet dat elke russische vrouw automatisch een scammer is, maar vind het vreemd dat een vrouw die het goed met hem voorheeft , geld zou vragen als ze gewoon een job heeft en dus best zelf kan betalen

gisteren wel eens gekeken op google , en vond haar foto nie zo direct terug bij scammers, maar ja .. zeker zal ik pas zijn als ze er is en ik merk dat alles goed gaat

19. Pink Candy

Oct 10, 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    Wel zielig veel mannen echt in de internet wereldje gerolt zijn (vaak de 30+ of zwak begaaft en lelijk) die beseffen nietzo goed wat mensen allemaal kunnen flikken via internet.
    Het is geen real life en mensen gebruiken je van alle kanten zodra ze de kans krijgen. Niemand hoefd zijn ware gezicht te laten zien in geen enkel opzicht.
    Er is geen enkel oprecht normaal mens, hoe leuk je iemand ook vind die zal zeggen voordat je elkaar ontmoet hebt goh ik wil met jou samen gaan wonen zonder dat daar stiekeme verwachtingen achter zitten.
    Daar geloof ik gewoon echt niet in.
    Je word pas echt verliefd als je iemand ontmoet, als volwassenen ga je niet op zoeen kinderachtige manier beslissingen maken zonder dat je iemand minstens 3x hebt gezien.
    Eerlijk gezegt kan ik het die russische ook niet echt kwalijk nemen dat al die kerels zo dom zijn geld te sturen.
    Als ik heel arm was had ik misschien wel precies hetzelfde gedaan.

Share This Page