1 april

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 28 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Jahjah de 1 vind het flauw de ander kan het waarderen maar ben opzoek naar een goede 1 april grap voor op het werk.

Werk als oa p.l.n.n.r in de w.i.j.k.v.e.r.p.l. en ook in de wijk werkzaam.

Graag tips, zat te denken misschien geef ik in m'n overdracht aan dat ik 4 wkn vakantie opneem per direct:roflmao::roflmao:

Tips voor andere of wat je hebt meegemaakt mag ook!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Gooi er een mail uit dat voorbehouden handelingen voortaan alleen nog maar met 2 personen gedaan mogen worden? Dus dat er een nieuwe planning voor de rest van het jaar komt en dat sommige vakantie aanvragen per direct worden ingetrokken.
    Of maak een of ander ingewikkeld formulier, mensen moeten voortaan contant hun verbandmiddelen en of catheter sets afrekenen, daarvoor moet de vpk wel eerst zo'n 5 a4tjes invullen. Lukt dit niet binnen je gestelde werktijd, dan moet je dit in je vrije tijd doen...

Weet alleen niet of je collega's blij zijn met zulke acties? :p

Vero0504, brownielover, einad en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113

Haha jammer dat je m'n collega niet bent:roflmao::roflmao::roflmao:

4. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Sowieso gaat hier een recept naar de apotheek voor Peniserinzalf.

En ik werk niet die dag. Helaas.
    Maar ik bel even op naar mijn collega die wel werkt en doe mij voor als een jongen die voor het eerst sex heeft gehad en dit even wil bespreken met de doktersassistent want het zou kunnen dat zijn vriendin nu zwanger is.. met alle sappige details natuurlijk.
    :evil::evil:

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Ik heb een keer onder alle muizen van de computers van de collega’s een stuk plakband gedaan. Die zag je kloten joh om beeld te krijgen. Eentje ging er op de grond liggen of de draden er wel goed inzaten :roflmao:

En we hebben ook een keer een week van tevoren zaadjes in een toetsenbord gedaan en dat elke keer besproeid met water en op een gegeven moment kwam daar een heel bos op :roflmao:

O ja, alleen jammer dat ik het zelf mocht opruimen: een collega van mij had áltijd een paraplu mee. Die zette hij bij de deur en als hij wegging deed hij hem buiten open. Toen heb ik daar een keer een zak confetti ingemieterd en toen hij hem opstak he? Hahahahahahahaha een régen van confetti over hem heen.
    Fan-tas-tisch :p

GossipGirlxoxo, Zeebra, dina88 en 11 anderen vinden dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Peniserinzalf :roflmao:

esklessebes vindt dit leuk.
  7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Haha hier een x ooit lang geleden een ha ass boos gekregen manman.

Had een potje voor urine en wij zaten te lunchen, hadden Sap enz staan dus dacht ff een mixje maken.
    Mw Multivrucht op de sticker geboortedatum erbij en leerling laten brengen naar de ha ass.

Ging de ha ass zeggen dat ze mw Multivrucht niet kon vinden in het systeem...... Je kon mij opvegen maar wat was ze boos:roflmao::roflmao::roflmao:

Was BTW niet met 1 april.

zegenwens, GossipGirlxoxo, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Zo jammer dat ik do niet moet werken, misschien toch maar ff een ritje naar kantoor met een rol plakband:roflmao::roflmao:

Vero0504 en Iertje81 vinden dit leuk.
  9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Idee: Misschien grote stickers voor op de autodeuren ontwerpen die duidelijk de organisatie aangeven voor iedereen die door de wijk moet rijden. Mail rondsturen dat iedereen die per 1 april op de auto moet hebben.

Telefoonnummer erbij van een garage waar mensen een afspraak kunnen maken om de stickers professioneel te laten aanbrengen en op dat nummer (van jezelf uiteraard) de hele dag de voicemail laten antwoorden dat vanwege een grote drukte maandag een afspraak gemaakt kan worden.

Uiteraard staat er in de communicatie dat bij het niet aanbrengen van de stickers de reiskosten vergoeding vervalt.

10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    :roflmao:

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Haha nou heb in een berichtje gestuurd dat ik vanaf vrijdag er een maand niet ben en dat het hun zelf gaat lukken om de diensten die open staan op te lossen. En dat ze in ieder geval bij niet opvullen verdeeld zullen worden. Normaal regel ik dat allemaal:roflmao::roflmao: de eerste reactie al binneno_O:roflmao:

GossipGirlxoxo, nicole18, Zeebra en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ooo geweldig.
    Ik lees even mee.

jaren geleden heb ik voor 4 zorgteams van woongroepen pg een pilot aangekondigd miv 1 april.
    Woongroep 1 gaat in rode shirts werken
    Woongroep 2 in blauwe shirts,
    Woongroep 3 in groene shirts
    En woongroep 4 in gele shirts.
    Onderzoeken hadden uitgewezen dat deze verschillende kleuren een invloed hadden op het gedrag van onze bewoners.
    Geweldig waren de reacties, gedurende die week.
    Uiteindelijk was het 1 april en bijna iedereen die om 7 uur binnen kwam voor de overdracht had netjes een kleur shirtje aan.
    Wat hebben we gelachen met z’n allen.

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh die muizen vastmaken. Dat is eigenlijk wel heel geniaal!

GossipGirlxoxo, Vero0504 en Iertje81 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    :roflmao:

Als je dit zo typt, dan klinkt dit best aannemelijk!

15. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Een stukje plakband onder de 'kraantuut' plakken. Wanneer iemand de kraan openzet spuit het alle kanten op, behalve naar beneden
    Of in een deurpost een plakband strook plakken, ter hoogte van je voorhoofd.

16. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    ik ga dit topic ff doorlezen. Wil mn vriend effe in de maling nemen maar niet te ingewikkeld of gemeen

GossipGirlxoxo en esklessebes vinden dit leuk.
  17. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.003
    14.667
    113
    Vrouw
    Kijk wel uit dat je niet zelf als eerste de kraan opendraait:D

Je kunt ook nog plastic folie strak over de wcpot spannen.

Blond88, GossipGirlxoxo en esklessebes vinden dit leuk.
  18. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    Check! Was hier "prank" nummer 1 vanmorgen.... (ze kijken teveel filmpjes...:rolleyes:)
    Ach, kan er wel om lachen, water is niet zo erg. Had alleen wel natte sokken:cool:

Blond88, Zeebra en esklessebes vinden dit leuk.
  19. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Ja leuk, voor de schoonmaakster :thumup:

GossipGirlxoxo en esklessebes vinden dit leuk.
  20. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    In groep 5 op school bij ons kregen alle juffen een lollie van een kindje. Zag er lekker uit, chocola met spikkels. Binnenin zat een gekookt spruitje :D

Nina Sanders, Aries, Amaranthas en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina