Die sunny tent lijkt me ook wel wat. Wij hebben wel het bad verplaatst naar een andere plek dit jaar waarbij we de hele dag zon hebben en vaak met redelijk weer zit hij als snel op 26/28 graden. Dat is prima om erin te gaan. we gaan verhuizen en dan hebben we een tuin op het zuidwesten helemaal dan lijkt me dat perfect met regen idd ook ff zwemmen)
Snap ik helemaal. Ik wilde dit voorjaar de sunnytent voor het zwembad kopen en die was overal uitverkocht of ineens 2x zo duur als in de winter dus dat heb ik ook een jaartje voor me uitgeschoven.
Hier het badje dinsdag opgeruimd, was er ook helemaal klaar mee. Het zonnetje scheen ook nog is, dus kon hem vrij snel al opruimen. Heerlijk, weer een beetje ruimte in de tuin!
Ik zei het gisteren tegen mijn man, maar hij was het niet met me eens. "Nee joh, laat hem nu nog maar staan. Je bent al zo lang ermee bezig. En na onze vakantie hebben ze nog twee weken vakantie, dan kunnen ze hopelijk nog wel zwemmen.." Eh oke Vanavond toch nog eens praten erover. Want na onze vakantie zijn wij beiden jarig. En als we dat in de tuin willen vieren is het denk ik toch wel erg fijn als dat zwembad weg is...
Hier staat het niet in de weg, waardoor het nog wel eventjes blijft staan maar we hadden het gewoon niet moeten zetten. Koud water en buiten amper 20 graden is gewoon te fris, dus ze bekijken het zwembad niet. Zonde van het water.
Mijn zoon wil dus echt élke dag, de hele dag zwemmen he... Het is nu 18 graden ofzo en hij staat te jammeren bij het bad en aan het zeil te trekken. Hij heeft trouwens helemaal geen last van de kou, vindt het heerlijk. Toch vraag ik me af of het wel goed ouderschap is om hem er nu in te laten. Wat denken jullie?
Hij zal er wel uitkomen als het te koud is zeker . Die van mij zouden er nu niet inmogen omdat ik weet dat ze er na 2 minuten uitkomen met deze temperaturen .
Help. Wij hebben een bad van 1.60 bij 2.50 enzag net groene aanslag op de bodem. Wat kan ik t beste doen om mijn water weer helder te krijgen? We hebben een glasfilter
Wat heeft dit met goed ouderschap te maken? Tenzij je hem dwingt om erin te gaan of te blijven.... Hier mogen ze er gewoon in. Ze merken het vanzelf als het te koud is en komen er dan uit. Van koud water krijgen ze niks. Wel een hogere weerstand.
Kijken of een stofzuiger het oppikt, anders boenen met een zachte bezem op de vloer zodat het filter het oppikt. Is je ph en chloorpeil wel goed?
Ph was wat aan de hoge kant dus die heb ik met minus verlaagd. Chloor heb ik altijd een grote tablet in de drijver liggen die meerdere dagen doet voor hij op is. Filter staat meerdere uren per dag aan. Stofzuiger verplaatst t alleen maar.
Sinds wanneer heb je dit en heeft de pomp al meerdere uren sindsdien aangestaan? Desnoods ff een chloorshock geven
Nee joh, kan toch prima. Mijn jongste zoon wil er ook iedere dag in. Vandaag kwam er een vriendje spelen, voor de zekerheid even aan de moeder gevraagd of ze er een probleem mee had “Nee hoor hij komt er vanzelf uit als hij het koud krijgt”, zei ze. Nou ze hebben heerlijk in de regen in het zwembad gespeeld een paar uur. Ik vind het prima, ik moet zeggen dat ik maandagavond zelf ook even in de regen in bad ben gaan liggen omdat ik gaar en oververhit was geworden op mijn zolderkantoortje