Hoppa.... een uurtje. En daar gaat mijn theorie dat een bevalling die NIET begint met gebroken vliezen, langer duurt
Hier was de eerste er met 3 1/2 uur, maar het eerste uur was het alleen maar gerommel. Toen het doorzette kwamen de weeen ook direct om de 5 min. Ik ben toen direct naar het ziekenhuis gegaan en toen ik om kwart voor 9 aankwam hebben ze vliezen geprikt en is ze om 10 uur geboren. Bij de tweede braken de vliezen eerst en daarna ben ik direct naar het ziekenhuis gegaan op advies van de gyn. Hij is in 2 1/2 uur geboren. Beide keren was het niet in spitstijd op de weg zodat we er maar 15 min. over deden en mijn man was thuis. Anders had ik toch een probleem gehad. Ik zou zodra ik toch wat tekenen had, zoals weeen of gebroken vliezen, direct het ziekenhuis bellen. Zij kijken dan in overleg met jou wat je het beste kunt doen.
6.5 uur dezelfde hel lijkt me ook verschrikkelijk!! Respect. Wat zijn wij vrouwen toch knappe wezens he Gelukkig weet je van te voren niet wat je te wachten staat haha.
1e bevalling 3 uur 50 min 2e bevalling 1 uur 50 min 3e bevalling 55 min Allemaal gerekend vanaf de allereerste wee tot aan baby-op-de-buik Gek genoeg heb ik met de 2e bevalling het meeste moeite gehad, daar heeft het echt wel een paar dagen geduurd voordat ik besefte toch echt al bevallen te zijn... Misschien omdat ik bij de 3e ook echt van te voren rekening gehouden heb dat het misschien wel eens een snelle bevalling kon worden, en ik had gelijk Succes met de laatste loodjes! Ik hoop dat je een fijne bevalling krijgt!
Mijn eerste was er binnen 4 uur. Van begin tot de kleine op de buik. Ik ben nu bijna weer uitgerekend. Ben erg benieuwd hoe snel deze bevalling zal gaan. Ik wil er eigenlijk niet van uit gaan dat het sneller gaat. Veelste bang dat deze bevalling juist langer zal duren!