Ik zag er ook tegenop, maar geen centje last gehad. Misschien een paar rode vlekjes zo'n 10 dagen na de enting. Maar geen ziekteverschijnselen.
Hier afgelopen donderdag de menc en bmr prik gehad. Mevrouwtje heeft nergens last van, ze is wel super druk geworden erna haha. Ze was al hypo nu nog erger dus. Vond hem ook zo eng door de verhalen, maar er is nergens wetenschappelijk bewijs dat er kindjes DOOR de prikken zijn overleden
Mijn dochtertje had nooit last na de inentingen. Tot ze de BMR prik kreeg, goh wat was ze ziek zeg na 7 dagen, ze heeft 2 dagen gehuild, had koorts en kon de eerste dag niet slapen, niets hielp zelfs geen zetpil. de 2de dag nog steeds veel huilen en toen had ze de gehele dag een raar ritme ze ging bv 2 uurtjes slapen was dan 30 minuten op en was weer moe en ging weer 2 uurtjes slapen, weer 30 minuten wakker, weer 2 uurtjes slapen. de 3de dag was of ze nooit wat had gemankeerd.
Mijn zoontje heeft nooit last gehad van inentingen, behalve van de BMR, daar werd hij een kleine week later even een dagje goed ziek van. (Hoge koorts, overgeven, veel slapen en wat rode vlekjes een dag later). Was na 2 dagen weer helemaal over! Ik keek er een klein beetje tegenop, vooral omdat ik 't niet leuk vindt om te zien dat Dennis pijn wordt gedaan natuurlijk maar dat had ik bij alle prikjes. Zelf huilde hij steeds maar heel eventjes, was ook zo weer over, ons bikkeltje.
hier werd de oudste van de eerste inentingen erg ziek en de BMR dus niet.. Wel kreeg hij deze 5 maanden later dan gepland ivm ziekte