Ik zag er ook echt tegen op na allerlei heftige verhalen. Gelukkig veel recente positieve verhalen. Onze zoon had op dag 9/10 klein beetje uitslag en verder niets.
Onze oudste kreeg op dag tien ruim 40 graden koorts. Dat duurde twee dagen en toen was het over. Bij de jongste weten we volgende week of hij er op reageert.
Toch kan het ook toeval zijn hè? Ik bedoel, zoals nu heerst er ook van alles. Ik wil ermee zeggen, het hoeft niet altijd een bijwerking te zijn (vlekjes wel ga ik van uit)
Hier is mn oudste er behoorlijk ziek van geweest. Een groot drama was het! Nu moet binnenkort de tweeling tegelijk... heb t al uitgesteld want in mei een belachelijk drukke maand en kan ik ziek zijn er echt niet bij hebben. Ik overweeg ook om ze los van elkaar in te enten want 2 tegelijk ziek zoals mn oudste dan kun je me wegdragen.
Mijn zoontje kreeg van alle eerdere prikken wat verhoging of jengeligheid dus ik verwachtte ook wel iets bij de bmr. NIKS dus. Geen centje pijn of wat dan ook.
Ons dochtertje heeft de BMR ook nog niet gehad omdat ik er ook erg tegenop zie en er zo'n onderbuik gevoel bij heb. Van de DKTP prikken heeft ze iedere keer koorts gekregen en was ze aantal dagen beetje van slag. Ons dochtertje heeft oom last van exceem en heb dus op verschillende site's verhalen gelezen dat kindjes met eczeem best heftig op de BMR kunnen reageren. Omdat ze nu al een aantal weken flink verkouden is en ook nog eens een aantal tanden tegelijk krijgt heb ik de prik uitgesteld totdat ze 16 maanden is.
Mijn oudste heeft een dag of 10 na de prik 1 dag wat koorts gehad en was wat hangerig, niet echt ziek, maar ook niet helemaal fit. Bij nummer 2 en 3 heb ik helemaal niets gemerkt.
Hier zijn er 2 echt doodziek van geweest. Zodanig dat ze weer kantje boord lagen te knokken voor hun leventje Daarom word jongste dochter ook niet gevaccineerd. Ze heeft meer dan 85 % kans dat zij ook kantje boord komt te liggen na de vaccinaties . Hier worden geen van mijn Kids meer gevaccineerd dmv prikjes. Maar wel homeopathisch gevaccineerd dmv profylaxe. Op een gezonde manier worden ze ondersteund zonder de gevolgen van die gifstoffen dat mijn kindjes kantje boord hebben laten liggen.