als ik bij iemand op kraamvisite ga , weet ik nooit precies wat ik moet kopen. ik vind zelf zoveel leuke dingen laatst hoorde ik van iemand dat ze wel 7 babymutsjes had gekregen, tja zoveel.. als je kleertjes koopt welke maat is dan het beste, waar heb je het meeste aan? iemand leuke suggesties? Edit Moderator: Verplaatst naar kraamtijd
Ik heb een paar fantastische cadeaus gekregen * Kapstokje met een afbeelding van Teigetje en Louise's naam erin "gebrand". * Het Oei ik Groei boek Wat ik ook erg leuk vond maar niet heb gekregen (zelf gekocht) is een speelkleed, een mobile, badjasje met naam. Qua kleertjes is het heel erg moeilijk.. ik heb veel erg leuke kleertjes gehad maar bij een aantal kon ze de kleertjes pas aan in het verkeerde seizoen. Korte broekjes en shirtjes zonder mouwtjes zou ik nu niet aandoen zeg maar De maat is erg moeilijk want je weet van tevoren niet hoe groot het kindje is en hoe hard ze groeien. Zo heeft Louise nu maat 68 maar er zijn genoeg kindjes die op deze leeftijd maat 74/80 hebben.
wat ik zelf een leuk kraam kado vind is een luiertaart met babyproducten zoals zwitsal. daar maak je iedereen blij mee denk ik.
lekker praktisch ook idd, luiertaart is erg leuk! Ennuh; gewoon zelf maken! En even uitvissen van te voren of ze er al uit zijn welke luiers ze gaan gebruiken
Mijn zus heeft een speelgoedkist zelf beschilderd..Zo gaaf! Met zwitsal producten was ik minder blij. De hele kast staat vol en Rosalie kan er niet tegen. Dat boek "oei ik groei" is inderdaad ook geweldig om te krijgen. Ook vielen hier de kado bonnen van prenatal erg in de smaak.
badcapes heb ik er wel 10 van gekregen, ook 1 met ze naam. ik vond een speeltje voor aan de maxicosi leuk, een rompertje met ze naam erop, rammelaars (maar daar krijg je er ook zoveel van), wat ik erg leuk vind zijn handige dingen, schaartjes, hydrofiel luiers, neusspray dat soort dingen, sudo creme.
badcapes heb ik er wel 10 van gekregen, ook 1 met ze naam. ik vond een speeltje voor aan de maxicosi leuk, een rompertje met ze naam erop, rammelaars (maar daar krijg je er ook zoveel van), wat ik erg leuk vind zijn handige dingen, schaartjes, hydrofiel luiers, neusspray dat soort dingen, sudo creme.
Wij hebben een pakket gekregen met gips enzo erin, om een voet of handafdruk mee te maken. Vond ik erg leuk! Ook knisperboekjes en gewone boekjes (van Dick Bruna, Jip & Janneke etc) vielen hier erg in de smaak!
Wij hadden een mand gekregen met 10 cadeautjes. Op elk cadeautje stond een cijfer. Elke dag mochten we 1 cadeautje openmaken. Dat vond ik wel erg leuk. Verder een luiertaart en dan ook wat leuks voor paps en mams erin.
Wat ik meestal geef aan vriendinnetjes is het geboortekaartje ingelijst met een mooi paspartout erom.....nog nooit gehoord dat ze het niet leuk vonden. Het is alleen geen goedkoop kado....
Ik heb van een ex-collegaatje roze regenlaarsjes gekregen met bloemetjes. Kan ze nog niet aan, maar staan te pronken op de kast. Zo schattig!
Het allerleukste cadeau wat we hebben gekregen ..... ik heb een paar favorieten: - doomoo seat zitzak - klompjes met de naam van mijn zoontje en het logo van ons favoriete automerk - houten hobbelgiraf - brandweermannenregenjas met bijpassende laarsjes - naamtreintje van hout - kleertjes van het merk 'lief'
Boeken zijn erg leuk (jip en janneke, pluk van de petteflat etc.) Bonnen van prenatal (ik heb er de babybjorn van gekocht) Kleertjes vind ik wel lastig. Wij hebben er ontzettend veel gekregen, maar idd niet allemaal voor het juiste seizoen. laarsjes hebben we hier ook gekregen. Ook ontzettend leuk.
maatje 74 Marit ha din die maat niets gekregen en kan ik nu dus vollop zelf kopen, en heb van maatje 62 echt in overvloed gekregen!Zelfs zoveel dat de helft nu ongedragen in een doos op zolder staat..
ik heb zoveel gekregen in maat 62 en 86 pff niet normaal ze heeft ook niet alles kunnen dragen want gaat nu net over op maat 74 wat ik erg leuk vond was een kadomandje van winnie de poeh met een handoek, badcape, spuugdoekje en 2 slabbertjes erin. verder had ik ook een paar manden/dozen gehad met meerdere kleine kadotjes enook dat vond ik erg geweldig. er zaten dan kleertjes, speentjes verzorgingsproducten voor mama,pap en baby en allerlei keline dingen zoals foto lijstjes en ramelaars. ik heb nu wel erg veel bubbel maar toch vond ik het erg leuk om te krijgen. Ik kan niet zeggen dat ik iets heb gehad wat ik echt afgrijselijk vind gelukkig
-klompjes van het geboortekaartje (echt superleuk) -een polosshirtje met zijn naam achterop -een rugzakje met zijn naam voor naar school/kdv ik vind juist die persoonlijke kadoos erg leuk.
Verzilverde Nijntje spaarpot met naam en geb. datum erin gegraveerd van mn schoonmoeder vond ik wel erg mooi. Later ook het verzilverde Nijntje fotolijstje gekregen met geb. datum en naam erin gegraveerd van mn broer en schoonzus. De poohmobiel vind ik ook prachtig En mn beste vriendin had met bloed,zweet en tranen een prachtige luiertaart in elkaar gefreubeld ook erg leuk.
Leukste kraamcadeautjes: - Doomoo seat - zelf gebreide slofjes van mijn oma. - Hema bonnen ( erg leuk en handig)
ik ben dan nog niet bevalen.maar als mensen aan me vragen wat we willen hebben zeg ik bonnen want. ik vindt het zo moeilijk komt ook omdat we een aparte smaak hebben. en met kleding zit je ook met de maat. want ik heb nu al kleding gekregen waar van ik weet dat ze het niet aan kan.want dat is een zomer jurkje in mt 68 nou en ik beval in augustes dus dan is de zomer al voor bij.vindt dat atlijd wel erg jamer.