opzien tegen de uigerekende datum

Discussion in 'Miskraam' started by mariska2009, Feb 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska2009

Feb 13, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    we proberen nu al weer drie jaar zwanger te worden van een tweede wondertje.
    we zitten ook in de mmm.
    we mochten voor ivf gaan.
    hadden de inteek gesprek gehad vorig jaar augustus.
    alles was geregeld medicijne in huis alleen nog ongi worden dan konden we bellen of we mochten starten.
    maar ik werd niet ongi testje gedaan zwanger super blij.

eerte echo bij zeven weken geen hart slag wel vruchtje vogens de gynaecoloog
    zal dat er wel moeten zijn maar misschien ben je korter zwanger
    kom over twee weken terug twee weken later nog geen hart slag miskaam.
    ik zit er nog steets mee kan het niet los laten mensen omeheen zijn het vergeten maar ik niet zie ook heel erg op tegen de uitgerekende datum.
    herkend iemand dit. groeten mariska2009

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja, ik heb dat ook. Ik wil zo graag weer zwanger zijn voor die uitgetelde datum. Anders lijkt het me wel een heel gek moment ....

3. mariska2009

Feb 13, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop dat we voor die tijd weer zwanger zijn dat hoop ik echt voor ons bijden.
    ik heb deze maand ovulatietesten gedaan dat lijkt te werken heb vrijdag poitief getest (geklust) nu afwachten.
    misschien dat het iets verzacht maar vergeten doen we het niet meer denk ik.
    heb jij dat ook liefsvanmama dat mensen op je heen het vergeten lijken te zijn.
    en zelf durf ik er ook niet meer over te beginnen (komt ze weer aan met de gezeur) denk ik dan.

4. susan84

susan84 Niet meer actief

Erg herkenbaar! Intussen zijn we een jaar bezig om zwanger te worden. Op nieuwjaarsdag was het eindelijk zo ver en had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Helaas is dit een miskraam geworden.
    Afgelopen week heb ik minstens 3 mensen gehoord die zwanger zijn en dus in de periode uitgerekend zijn, wanneer ik dat ook zou zijn... Pfff... ik gun het ze echt van harte, maar doet ook wel zeer. Ik hoop ook echt dat het voor September raak is.

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Heel herkenbaar!
    Ik was 2 Januari 2012 uitgerekend van ons eerste kindje (Miskraam in Juni 2011) en heb de hele dag gejankt. :(
    Inmiddels ben ik na anderhalf jaar Godzijdank opnieuw zwanger en het verzacht wel enigszins, maar ook dit jaar op 2 Januari 2013 voelde ik mij verdrietig.

Ik merkte dat mensen om me heen het niet vergeten zijn, maar ze vinden het moeilijk om over te praten en/of begrijpen niet dat jij er nog problemen mee hebt. Probeer steun te vinden bij je partner en bij meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
    Een miskraam en helemaal een traject in de mmm is voor veel mensen moeilijk te begrijpen.

Houd moed meiden! Probeer positief te blijven!!! *knuffel*

6. liefsvanmama

Ik merk juist dat mensen er niet zo goed over durven te beginnen....

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik had het ook heel moeilijk op de dag van uitgerekende datum,ookal was ik na 1cylus alweer zwanger.
    Het verzacht inderdaad wel maar het verdriet blijft toch.
    7febr 2012 teste ik positief en 19maart ben ik gecuretteerd.
    Ook nu zal ik verdrietig zijn op die datums,ookal heb ik nu een mooi prinsesje in bed liggen..ik heb die dag zo een verdriet gehad dat ik dit voor altijd met me mee draag!

Sterkte meiden!!

8. mariska2009

Feb 13, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden voor jullie reacties.
    heb er veel aan om te lezen dat ik niet de enigste ben die dat heb.
    en het praat inderdaad makelijker met iemand die dit ook heb meegemaakt.
    ik heb ook veel rot op merkingen gehad.

je heb er al een richt je daar op
    je was nog zo kort zwanger.
    en zo nog wel een paar
    dat deed ook erg zeer

allemaal dikke knuffel van mij.

9. liefsvanmama

Ik heb geen vervelende opmerkingen gehad, gelukkig. Maar misschien ook omdat alleen mensen die heel dichtbij staan wisten van mijn miskraam. Anderen weten het niet.

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik zie heel erg tegen op, tegen de eind datum, en of ik nou dan zwanger of niet maakt voor mij niet uit denk ik, want rond die datum zou ik eigenlijk een kindje in mijn armen hebben en dat heb ik dus niet :( en die werkelijkheid dat doet pijn, en die komt steeds dichterbij.....weet niet wat ik in die dagen ga doen en hoe ik daadwerkelijk ga reageren.
    Dames jullie allemaal sterkte en een dikke knuffel

11. mariska2009

Feb 13, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    liefsvanmama.
    iedereen wist het inderdaad ik was zo blij heb het gelijk tegen iedereen verteld stom achteraf had ik wel spijt ik moest nu ook tegen iedereen vertellen dat ik een miskraam had gehad.
    bij een volgende zwangerschap zal ik wachten tot 12 weken.
    de mensen die dicht bij me staan zijn gelukkig wel lief.
    die rot opmerkingen waren meer van collega,s buren.

el1983.
    klopt het dat we ongeveer dezelfde tijd uitgeteld zouden zijn begin mei.
    sterkte deze periode knuf van mij

Share This Page