Mijn zoontje van 5 weken is na de (borstvoeding) vaak niet zo tevreden. Hij kijkt dan moeilijk, kreunt, hikt en piept. Dit duurt soms wel een half uur. Is dit normaal / hebben jullie kindjes dit ook?
Schrok me dood, dacht dat er overleden stond! Maar even antwoord op je vraag. Mijn mannetje deed dit ook toen hij zo oud was. Vaak omdat er een boertje dwars zat. Volgens mij doen heel veel kinderen dit en is het niet echt iets om je zorgen over te maken. Succes!
Elin, misschien zit er een boertje dwars. En als het je niet lekker zit, kun je contact opnemen met het CB of een lactatiekundige. Groetjes
Ik laat hem wel altijd boeren, soms lukt dat, soms niet. Ik heb contact gehad met het CB, maar die weten het ook niet. Wel is het zo dat ik veel melk heb en hij nogal gulzig drinkt hierdoor.
misschien dat je deze vraag beter kunt stellen in het borstvoedingsgedeelte. heb wel eens gehoord dat je beter eerst wat af kan kolven zodat het niet zo hard gaat. maar zij kunnen dit beter beantwoorden dan ik. groetjes, Miranda
Dan is het misschien een idee om contact op te nemen met een lactatiekundige. Heb je weleens geprobeerd af te kolven, en dan met een flesje te geven. Als hij dan geen last heeft komt het misschien door verkeerd aanleggen of dat de melk te snel toeschiet. @Ilja75: Dat snap ik wel, maar op zo'n opmerking zit je gewoon niet te wachten. Ik zou het niet zo leuk vinden tenminste. Vind het een beetje vervelend overkomen.