@marjah: Heel veel succes en wat een moeilijke beslissing zal het geweest zijn. Of viel het mee? Hoop dat dit een goed resultaat zal opleveren in een mooie positieve test!!!
Nee hoor! we hebben de zoektocht gelijk gestart aan het (bijna) begin van de mmm, onder het mom van "misschien hebben we ooit een ecd nodig". Toen het eenmaal zo ver was, hadden we al een donor, dus dat was echt heel relaxed. Eigenlijkw as het een natuurlijke overgang en ook deze emmies voelen echt als MIJN emmies
Bedankt meiden voor de reakties. Ben blij ze te kunnen lezen. Ik heb gelukkig nu wat meer rust en heb steun aan de gedachte over hoe mooi en bijzonder dit eigenlijk allemaal is. Woensdag beginnen met de Decapeptyl en dan gaat het toch echt beginnen en komt het steeds allemaal een stukje dichterbij!!!!
Hoi Ingeping, Ik ben ook net het ivf-traject ingestapt. Ik begin morgen met mijn eerste spuit decapeptyl. Dus we lopen zowat gelijk . Had jij erg veel last van de hormonen? Ben echt zo bang voor de puctie. Lees teveel slechte verhalen op internet (moet ik eigenlijk ook niet doen). Succes en hopelijk hebben we binnenkort allebei goed nieuws!!
Hoi, Ja dan lopen we idd zo goed als gelijk. Ik begin woensdag!! Ik heb bij de IUI niet heel veel last gehad, gelukkig. En heb je al wel al de verhalen hiet gelezen, want die doen wel goed hoor........!!!
Hoi Ingeping, heb idd wel verhalen teruggelezen en moet zeggen dat je je daardoor wel geruster voelt. Heb tot nu toe een aantal iui behandelingen gehad zonder hormonen. Bij ons is geen reden gevonden waarom het niet lukt. Ze gaan nu doormiddel van ivf/icsi combinatie kijken of het misschien niet matched samen. Kan schijnbaar ook nog....! Heb jij het op je werk verteld dat je hiermee bezig bent? Denk dat ik er niet echt onderuit kom, omdat je vaak vrij moet nemen. Weet eignelijk niet zo goed wat het beste kan doen.