Hoi meiden, Hier zijn we in ronde 2 voor ons 2e kindje.. Nu allerlei kwaaltjes beginnen te komen komt het ineens toch dichtbij (al ga k er vooralsnog vanuit dat mn lichaam fopt) Maar als ik terugdenk aan mijn zwangerschap en bevalling dan zie ik daar zo tegenop, Ik had geen zware zwangerschap en ook mn bevalling was, voor zover dat kan, goed te doen..maar ik heb er niet van "genoten". het dikker worden, het minder mobiel zijn en gewoon niet jezelf zijn.. Niet dat ik geen 2e wil hr, er komt een brusje hoe dan ook...maar toch..of zijn dit dan weer die hormonen die het allemaal nog lastiger maken..
Ik kan je helaas niet helpen bij deze "vraag" ik vond het fantastisch om zwanger te zijn en alle ontwikkelingen daarbij. Maar ik wil je wel even een digi knuf geven. Sterkte
Dankjewel, vind het ook heel vervelend want als ik zie hoeveel moeite andere hebben met zwanger worden..ik zou er zoo graag van ggenieten, maar bij de eerste was dit dus absoluut niet het geval.. Maar wie weet geniet ik bij een eventuele 2e wel..eerst maar eens zwanger zien te worden
Hey ik ben totaal 3 keer zwanger geweest en ook niet allemaal even leuk; Bij de 1e lag ik vaak in het zkh voor uitdroging omdat ik niks binnenhield en was de hele zwangerschap erg ziek. Bij de 2e had ik nergens last van maar helaas na 16 weken beeïndigt Bij de 3e was ik ook erg ziek van de misselijkheid die de hele zwangerschap duurde. En bij de twee voltooide zwangerschappen had ik ook nog eens hele zware bevallingen... Dus ik kijk er ook niet erg naar uit. Ik hoop natuurlijk dat ik me bij een eventuele volgende zwangerschap gewoon beter voel...(als ik alleen maar niet misselijk hoef te zijn) Ben zelfs in mijn hoofd een ruggeprik aan het overwegen (nu al) hahaha Ik hoop voor jou dat alles goed komt en dat je een zwangerschap zal hebben waar je van kan genieten... groetjes
iedereen ervaard het op zijn eigen manier! en snap dat best dat je er tegen op ziet en er niet van genoot! mij zou het geweldig lijken nog nooit zwanger geweest! dus oordelen kan ik niet echt! hoop dat je straks een beetje kunt volhouden en volop kan genieten als de kleine er is want daar doe je het natuurlijk allemaal voor als je daar maar wel flink van kan genieten is het allemaal goed toch? dikke kus en succes love7
Niet iedereen heeft helaas een roze wolk.. Onthoud dat je het kan en vergeet niet dat het bij de eerste gewoon goed is gegaan. Het hoeft je hobby niet te worden.. Als je dat kindje maar echt wilt sla je jezelf er wel weer door heen. You did it before, and you can do it again