Hoi! De titel zegt het al. Ik lig al een aantal dagen in bed met hevige buikgriep en kan niks binnen houden. Ik slik nu geen foliumzuur, kan dat kwaad? Het heeft 6 weken nodig om een spiegel op te bouwen, maar hoe lang duurt de afbouw ervan?
Oei, dat weet ik niet. Foliumzuur is normaal gesproken aanvulling op je voeding, dus zou je ook wel iets kunnen binnen krijgen zonder extra pillen. Maar nu houd je niks binnen, das heel vervelend! Zodra je kunt, weer beginnen. Heb je al iets tegen de buikgriep? Ik hoorde vanmorgen iets over salmonellavergiftiging, hopelijk heb je dat niet!
Nog iemand anders een idee? Ik ben trouwens vorige wk woensdag wel in aanraking geweest met zalm en werd zondag ziek. Maar lijkt me niet dat het daar van komt. De klachten komen wel overeen, maar passen natuurlijk ook bij buikgriep. Het eerste kale broodje van vanmiddag is erin gebleven...joehoe!
Welnee joh geen enkel probleem. Bij beide zwangerschappen, pas ruim na de test met multi zwanger begonnen en twee gezonde kindjes.