Hoi, morgen ben ik 36 weken zwanger. Al een aantal maanden heb ik de naam Noémi (no-ee-mi) in m'n hoofd. Maar heb ook al die tijd al twijfels en die lijken erger te worden. De stress slaat wel een beetje toe nu! Namen die nu (weer/nog) op ons lijstje staan: Noa Floor Aimy Noémi Wat vinden jullie leuk en niet leuk en waarom? We willen heel graag een tweede naam, geen vernoeming. Vind ik bij alle namen, vooral floor en noa erg lastig. Denken jullie mee? Bedankt!
Als ik moet kiezen zou ik voor Noémi gaan. Noa vind ik te vaak voorkomend, Floor is niet zo handig in het Engels en Aimy vind ik niet mooi geschreven. Amy is mooier.
Ik vind noa en Amy (zonder i) het leukste. Noemi (met streepje) moet je volgens mij altijd gaan uitleggen hoe je dat uitspreekt en schrijft. Overigens vind ik het zelf ook super lastig, snap je helemaal. Nu 32 weken en heb ook zoveel twijfel.
Noémi is leuk! Combi van noa en amy dus dat zijn hormonen namen. Floor vind ik een hele andere genre naam. Als je telkens terug komt op die naam dan is t hem. Dus noemi
Bedankt voor jullie snelle reacties! Wat zouden jullie een leuke tweede naam vinden bij Noémi, mochten we daar voor gaan?
Beiden heel erg leuk! Maar mijn man vind die wat minder leuk. Zal ze nog eens in de groep gooien. Noémi kunnen we wel afkorten naar Noé. Dat vond ik wel leuk.
Noémi Feline was de naam die we zelf ook erg leuk vonden! Voordat ik dit las, zei m'n man dat hij die combi op dit moment het leukst vindt.