Pff wat een zoektocht.. Ik ben 20 kilo afgevallen en heb dringend nieuwe broeken nodig.. Ik kocht ALTIJD mijn (skinny) jeans bij de C&A maat 44K. Die zaten prima. Ik heb nu maat 38 en dan blijkt een skinny jeans voor de kleinere vrouw toch moeilijker denk ik haha (of 7/8). Bij de C&A online kan ik 1 broek vinden..en dat vind ik een stomme kleur. Wie weet er nog een merk/site waar je jeans/broeken hebt met K maten? (ben 1.61) Help! Ik vind het toch altijd al super moeilijk voor mezelf, en nu ik met maat 38 plenty veel mogelijkheden heb zie ik helemaal door de bomen het bos niet meer. Alvast bedankt.
Kijk eens bij esprit. Daar hebben ze soms ook lengtemaat 30. Of is dat al te lang? En, vind ik, mooie en goede broeken!
Zo! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen joh? Tips graag! (En een 'na' foto ) Tips heb ik niet helaas. Pas al enige tijd niet meer in die maat. Maar ik zie dat we in lengte precies even klein zijn...
Esprit lengtemaat 30 idd. Ik ken het probleem, ben 1.60 en mn onderbenen zijn net luciferhoutjes, zie maar eens een goede skinny te vinden Bij primark laatst een super mooie. En h&m de treggings zitten ook netjes.
Jeans centre. Goede service, superveel keus.en lengte maat 30. Ook maat 38 en 1,60 en altijd goede broeken daar gevonden!
Bij miss etam heb je ook een collectie voor de kleinere dame. Ik weet niet of er dan ook skinny's bij zijn naar je smaak, maar je kunt altijd even kijken op de website.
Ik heb nu jeans van de coolcat. Super skinny met high waist die zitten echt zalig net een 2de huid en met mijn 1.60 perfect op maat. En niet duur 30 euro