Maxi Cosi Muro

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Arianee, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arianee

Arianee Lid

22 jul 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Wie van jullie heeft ervaring met de maxi cosi muro 4?

2. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Yep! Erg blij mee!

Kan goed in de stad en in het bos. Grote bak waar je kindje lang in kan en het zitje kan je van je af en naar je toe draaien.

Enige minpuntje is dat het een vrij groot en zwaar ding is. Dus als je m veel moet tillen is het niet handig!

3. Arianee

Arianee Lid

22 jul 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie

4. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Ik heb deze ook. Ben er heel blij mee. Hij is makkelijk in en uit elkaar te klappen, en oals arianee zegt, de bak is heel groot.
    later bij de kinderwagen hebben de kindjes hun eigen stuurtjes, iets wat mijn dochter geweldig vindt.
    En hij kan inderdaad beide kanten op.. naar je toe of van je af.

En hij is makkelijk te verstellen naar ligstand. de Zonnekap is heel groot, wat ik wel makkelijk vond in de zomer.

5. MariSam

MariSam Actief lid

13 nov 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem besteld, dus nog niet daadwerkelijk gebruikt!

De reden dat wij hem gekocht hebben is inderdaad de grote reiswieg en dat hij stevig en robuust is, omdat ik er veel mee naar het bos zal gaan.

Wij hebben beide een grote auto, dus dat is geen probleem. Ik hoop dat het gewicht ook geen probleem wordt.. ;)

6. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ík heb hem zaterdag opgehaald maar nog niet gebruikt. Dat hopen we in april te gaan doen. Wel is mij helemaal laten zien hoe hij in en uitgeklapt moet worden en na een keer kijken kon ik het zelf ook! En ik vind het een erg mooie wagen. Mijn vriendin heeft hem ook en is er ook erg blij mee! Zij gaat hem straks ook voor haar tweede gebruiken en is er erg tevreden over.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier ook nog niet in gebruik, maar het lijkt mij wel een hele fijne wagen! Rijd fijn en flexibel, draagmand is groot
    Enige nadeel is dat het onderstel nogal zwaar is en ben nogal aan de kleinere kant.. Maarja!

8. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Wij hebben hem ook klaar staan ! En horen alleen maar goede dingen erover :)

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja hier alweer wat weekjes in gebruik, wij zijn er erg blij mee. Lekker grote bak en een mooie grote kap. Stevige wagen. Enige nadeel is dat ie vrij zwaar is.... maar dat is juist 1 van de redenen dat ie zo lekker stevig aanvoelt. Ook de ligstand als straks de kleine niet meer in de bak kan lijkt ons erg fijn.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Wij hebben ook een mura.
    hadden hem eerst voor onze dochter * en nu onze zoon.
    ik vind het een fijne wagen.
    grote bak en het zitje kan plat
    Zitje kan naar je toe en dat vind ik erg fijn ivm prikkels.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heel tevreden over deze wagen! Dochter is inmiddels 3 en kan er nog steeds in (dochter loopt niet) vind het jammer dat we over moeten naar een duo wagen anders had ik m ook zeker voor baby gebruikt.
    Hij is wel behoorlijk zwaar idd, zeker vergeleken met Bugaboo (die we nu gaan gebruiken) maar daar staat tegenover dat ie lekker stevig is.

Deel Deze Pagina