Wat weten jij en Aszz nog meer? Zo irritant dit! Denk dat ik dezelfde in gedachte heb. Maar had hast op hyves en daar kan ik me nog dingen van herinneren maar niet echt van hier.
Ik vond (vind) het vooral zo jammer dat het foto gedeelte weg is! Die zou nog terugkomen, maar helaas
Hier 2006. Mijn eerste topic (is verwijderd later) ging over mijn spontane 3ling zwangerschap en dat hele traject. Veel steun gekregen toen, heel fijn.
Haha heerlijk dat er zo van alles boven komt borrelen . Smoekie was niet van de vechtsporten geloof ik.
Gevonden wie ik bedoel, valhalla! Ging googlen en herkende haar gezicht. Maar wie weet bedoelden jullie heel iemand anders
Pussycat toch? Nogal een raar type met heel veel katten. Haar katten waren haar grote steun en toeverlaat. Totdat zoonlief werd geboren en de poesjes allemaal de deur uit werden getrapt. Miauw!
Ja die dacht ik ook! Gaar kinderen heten Lena en Eskil volgens mij?? Ik dacht haar laatst op een ander forum tegen gekomen te zijn, volgens mij heeft ze inmiddels 4 kids (en woont ze in noorwegen).
Ik ben hier ook alweer bijna 8 jaar! Wel leuk, al die namen en herinneringen. Ik vraag me soms ook wel eens af hoe het met sommige oudleden gaat.
Ik weet inmiddels ook wie ik in mijn hoofd had! Chaii! Alleen haar kinderen zijn jonger dan wat aszz aangeeft. Ze kan het dus niet zijn. Valhalla herinner ik me alleen nog van naam.
Was die blond? Ik ken die naam maar weet niet zeker of zij het is. Ze is ook al een jaar of 6 van zwpagina. Volgens mij Valhalla nog niet zo lang. Rinkelen iig wel wat belletjes.