Wat ik ook nog goed weet is dat marnat en marnatman een topic openden over dat ze gingen emigreren.. echt zoveel reacties en (bijna) niemand die even keek naar de datum .. haha top grap. De overleden mama's hebben er hier ook ingehakt. Vooral dat de mama met kanker schreef dat ze met haar dochters er het over had en ook brieven schreef voor ze. En inderdaad maffe dames die dingen bij elkaar verzonnen , soms wel erg vermakelijk om te lezen.
Mimi: Oja geweldig was dat veel paniek . We zijn er nog ook al weer aardig tijdje op zp vanaf 2009 en manlief 2010.
Pfff.... Daar zie je weer aan hoe naïef en goedgelovig ik ben! Ik heb dat echt nooit doorgehad! Net zoals dat ik he dus nooit merk als een lid weg gaat en weer actief wordt onder een andere naam.
Mijn man leest ook regelmatig met mij mee en post soms zelfs wat onder mijn naam. Ik zeg ook altijd dat hij ook een eigen account kan openen, maar dan hoor ik altijd wat afkeurend gemompel met woorden als nee, gezwets en kippenhok.
Nessy was dat toch? Het laatste wat ik daarvan heb gelezen is dat ze zwanger was van een tweeling en ik dacht dat ze inmiddels vanuit curacao naar Duitsland zijn verhuisd.
Nou dirksmama mis ik als kiespijn hoor vervelend mensch was dat blegh. Jeetje wat veel verhalen!! Dat verhaal van die vrouw die haar man ging betrappen staat mij ook nog goed bij!! Als ik veel dingen lees denk ik elke keer 'ohja!'
Ik ben hier ook al weer sinds eind 2007 (altijd onder dezelfde naam). Ik lees meer mee dan dat ik reageer. Uit de groep september 2008 mama's zie ik helaas weinig leden meer terug.
Oooh ja die lego duplo trein... en elk jaar als die topic titel voorbij komt gaan mijn gedachten naar dat topic....
Mij ook, maar ik ging er gewoon vanuit dat de een reizend bestaan leidde... Beetje naief misschien van me haha.
Dan heeft ze het wel consequent doorgevoerd. Op Facebook/Linkedin etc. wordt de link met Indonesië ook gelegd... Weet nooit goed wat ik moet geloven of niet...
Eens maar ook ik heb mijn twijfels wel eens gehad. Moeten nog steeds eens afspreken! Want dat heb ik toen wel aangeboden ze was regelmatig in Rotterdam en ja niet ver van af mij dus. Van kom dan maar eens op! nooit gelukt natuurlijk.