Nikki88 & Snoopy, Dankjewel beide! Absoluut geweldig inderdaad Ik ben ook wel reuze benieuwd wie Adi nu is, ik zoek ook al even maar ik ben duidelijk geen speurhond haha.
Ik vind juist dat vroeger de slotjes je om de oren vlogen. Bij elk dwarsliggende scheet werd er al een gehangen. Hoe vaak ik wel niet de 'KLOINK! deze gaat op slot' van een van de moderators voorbij zag komen..
Ja je hebt gelijk, tot voor enkele maanden (?) terug was het idd helemaal crisis. Ik bedoel meer de eerste jaren, het kon er goed hard aan toegaan, maar was wèl veel leuker. Vond ik dan. 😁
Ik krijg de indruk dat 'Adi' anoniem wil blijven dus ik verklap niets. 😅 Maar als ze dit leest stuurt ze jullie vast wel een pb.
Volgens mij ken ik jou onder de naam gummetje! heb jij toen ook niet meegeschreven in het augustus 2007 mama's-topic? Ik schrijf ook alweer sinds 2006 mee, toen heel actief, daarna weer wat rustiger. Altijd onder deze naam.
2000? Denk dat je een tik foutje gemaakt hebt. In 2000 had ik niet eens internet laat staan een computer. En als het er in 2000 was geweest en ik had internet en een computer gehad dan was ik zeker ook al 15 lid haha. Je 2010 was dat volgens mij dat er een hele maand of zo aan gegevens kwijt geraakt zijn aan data en berichtjes. En was ook dacht ik rond 2010 dat de website een andere uitstraling kreeg. Was even wennen. Gelukkig vliegen de slotjes je niet meer om de oren dat vond ik de laatste jaren wat vervelend worden echte grappige discussie.s die niet meer toe gestaan werden de laatste tijd heb ik het idee dat er weer wat meer mag. Als het maar respect vol gaat. Zal trouwens zelf nooit vrouwtjeromy vergeten( idd die in de mijn geheim stond toen) ben nog wel eens benieuwd hoe dat daar mee afgelopen is. Van af het begin heb ik daar een niet pluis gevoel bij gehad.. Zogelukkig mis ik ook wel lekker pittig soms vel.
Zo even gelezen. Ik ben nog wel actief maar niet meer als jaren terug ( ook geen tijd voor haha) Vond altijd alle lounge topics geweldig ( heerlijke 'rel' topics) Adi haar kindjes zitten op de school waar ik werk 😁 Weet ook zo niet hoe ze hier heet . Heitje nog wel contact mee heeft ondertussen 2 meiden
Grappig om te zien hoeveel dames hier al jaren blijven hangen zelf zat ik eerst onder een andere naam in 2007.
Ik ben er al vanaf 2008 maar schrijf nu veel minder mee dan toen. Ik lees wel mee en reageer alleen als ik denk dat ik iets heb bij te dragen (er staat 2012 bij mijn registratie zie ik nu maar denk dat ik toen opnieuw geactiveerd heb na een paar jaar afwezigheid Heb mijn naam nooit veranderd)
Hahaha ja die smilies inderdaad Och wat waren we toen over de zeik omdat de kots smilie weg gehaald werd hahahaha The good old days
Ik ben hier sinds 2011 volgens mij. Ik had eerst ook een andere naam maar daar was ik sneller op te herkennen. Ik ben tegenwoordig ook niet meer echt actief hier. De topics beginnen me een beetje te vervelen en ik heb nu andere interesses.
Ik vind het zo jammer dat het Shop a holic topic weg is met Debby, mirelle, en alle andere dames! Die zijn volgens mij ook niet meer actief hier. Geen een kinderkleding topic heeft het zo goed volgehouden als dat topic toentertijd!
Er was ook een lid actief met altijd gave verhalen over Canada! Haar naam was iets met de C volgens mij? Uiteindelijk ging ze weer verhuizen naar een ander land als ik het goed heb... die kreeg vaak jaloerse opmerkingen, ik vraag me af of ze zich daarom had afgemeld of dat ze zich afgemeld had omdat ze het te druk had met de verhuizing. In iedergeval hoop ik dat het goed met haar gaat iemand die weet over wie ik het heb?