Photobucket >.<

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik heb al heel lang een account bij Photobucket, nou was ik laatst opzoek naar een oude schetsboek van mij die ik niet kon vinden, toen bedacht ik me, dat ik een aantal scans er van op photobucket had gezet, ik naar de website gegaan. Inloggen etc

ging ik zo door me plaatjes neuzen, en miste echt een hoop plaatjes had iets van 12 pagina's aan plaatjes en nu had ik 5 pagina's =O dacht echt wth is dit nou weer o_O gewoon meer dan de helft van mijn plaatjes zijn weg =( incl de plaatjes van me schetsboek >.<

zijn er meerdere die dit ook hebben gehad? vind het maar raar want keren dat ik als laatst daar was in gelogd was alles er nog :/

vind het maar raar en ondertussen ben ik mijn oude tekeningen kwijt =(

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb daar ook een account kom er eigenlijk nooit meer maar ik herken het gelukkig niet. misschien dat je ze even kan mailen met jer verhaal?

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    vreemd! Eigenlijk nog nooit gehad.
    Heb je niet verschillende albums aangemaakt, aan de linker kant kun je dan kiezen welk album je wil bekijken?

4. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik heb net gekeken en bleek dat alles er wel op staat echt zo raar, want toen ik er eergister op was om te kijken voor die tekeningen liet hij niet meer dan 5 pagina's zien want op de 5e pagina kwam ik niet verder en nu staat alles er wel :/ misschien een fout van de pagina? ben blij dat ik me plaatjes gevonden heb die ik zocht ^^'

maar wel vreemd :/

5. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik baal er van dat ze zo veel veranderd daar hebben!

Deel Deze Pagina