opzoek naar een mooie sieraad voor dochter, ervaring met??

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Zoals het onderwerp al doet vermoeden.....

Ik ben opzoek naar een mooie sieraad voor de verjaardag van mijn dan 7 jaar oude dochter.
    Liefst met naam, armband of ketting.
    Ik zocht op google en vond LOVY en KAYA sieraden, iemand ervaring hiermee? Is het een beetje stevig? Ze zijn best prijzig dus wil wel een beetje kwaliteit?
    Of misschien iemand een ander mooi idee?/site?

2. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zou gewoon met je dochter samen naar de winkel gaan en het daar door haar laten uitzoeken. Kun je meteen beoordelen of het wel of niet stevig is.

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier net voor mijn 3 jarige en 12 jarige dochters een mooie zilveren bedelarmband gekocht met zilveren bedels. Gewoon zo'n eentje met ringentjes waar je dan een bedeltje aan kunt hangen. Niet zo'n hype ding wat nu leuk is maar over een paar jaar niet meer. Ze zijn stevig en de bedeltjes worden door de juwelier vast gesoldeerd. Beiden zijn ze er super blij mee. Zelf heb ik er ook nog 1tje van mezelf van vroeger en die bedeltjes wil ik gaan verdelen tussen de meiden. Misschien een optie voor jouw dochter?

Luxe Geboortekado - zilveren bedelarmbandje

Zo'n armbandje is het

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    die bedelarmbandjes zijn ook leuk idd, zo'n heeft ze ook maar vind ze niet zo fijn zitten als ze moet schrijven oid.

Deel Deze Pagina