Ik ben op dit moment 25 weken zwanger van ons 4e kindje super leuk , hartstikke fijn en met ukkie gaat het allemaal helemaal goed ...... Maar ik ?? pfff ik kan nog geen boodschappen 5 min van huis doen zonder dat ik halverwege al doodop ben en heel sterk de neiging krijg om rechtsomkeer te maken en het maar gewoon door mijn vriend te laten doen . Je zou toch denken dat je lijf na 3 voldragen zwangerschappen en pas verlof met 35 weken ( alle 3 de keren ) toch wel wat gewend zou zijn ??? ben nu net halverwege en ervaar deze zwangerschap echt als de zwaarste als dit mijn eerste zwangerschap was geweest had ik het waarschijnlijk bij 1 kind gelaten Ik ben sinds 3 weken thuis ivm vakantie en aflopend contract per 1-8 dus werken hoef ik niet meer , en thuis komt er gewoon bar weinig uit mijn handen ik ben gewoon zooo ontiegelijk moe en heb zo veel pijn soms kan ik wel janken voel me zo nutteloos Iemand tips voor me hoe ik mijn energie terug kan vinden op een normale manier ?? mijn oudste zoon helpt me wel heel fijn met sommige dingen in huis , de jongste 2 hebben ook hun taakjes en mijn vriend doet de zware boodschappen en honden wel , maar dan nog blurgh
Ik ben ook zwanger van de vierde, ik ervaar dit ook als de zwaarste en als dit zo bij de eerste was dan waren er zeker geen 4 gekomen Vanaf week 6 tot week 19 elke dag spugen een keer of 50, elke twee a drie weken in het ziekenhuis met uitdroging daarna van week 19 tot week 24 niet meer gelukkig, heb amper meer hoeven spugen, maar jeetje wat put dat uit ! Nu blijk ik bekkeninstabiliteit te hebben, en zwangerschapsdiabetes en ik begin weer last te krijgen van cholestase Ben continu moe, lopen doet zeer, en moet met regelmaat beroep doen op mijn man, en als hij moet werken op zijn en mijn ouders, gelukkig nog "maar" twee maanden te gaan Ik heb helaas geen tips voor je om je energie terug te krijgen
Ik kan je ook helaas geen tips geven, wil je wel een dikke knuff geven! Het is zo herkenbaar helaas... Ik ben zwanger van de derde, en ervaar dit ook als de zwaarste. Lichamelijk is het heel erg zwaar, en geestelijk en emotioneel is het veel moeilijker dan ik had gedacht. Sterkte, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Liefs
Hier zwanger van de 2e, maar ook nergens puf voor. In en in moe, probeer zoveel mogelijk te doen maar energie level is echt 0,00. Vooral smiddags stort ik in.