opzoek naar een originele manier om te vertellen dat je zwanger bent

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door firstgirl, 11 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    ook nog leuke ideetjes hoe het op fb aan te kondigen? leuk topic! hier kan ik alvast over dagdromen!

2. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Dit was mijn Facebook aankondiging 😊

Bijgevoegde bestanden:

3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    ja, die heb ik al een aantal keer voorbij zien komen in mijn omgeving, vind ik dus niet meer leuk :D
    een filmpje lijkt me wel wat maar hoe dan vormgegeven :D

4. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Helaas moet ik weer een ronde wachten misschien dat het in aug zo mag zijn ik hoop het!

5. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had altijd in mn hoofd dat ik chinese gelukskoekjes zou gaan bakken met geschreven briefjes er in over de baby. Puntje bij paaltje is er niks van gekomen.. had een souvenier meegenomen van vakantie.. nou ja dat bleek dus een babypakje te zijn. Ook geheel onverwacht voor mn ouders en schoonouders maar had het niet zo in mn hoofd

6. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk!!!

7. 12345678

12345678 Actief lid

23 mei 2015
    182
    0
    16
    NULL
    op internet kun je een kiekeboe cake vinden die je zelf kunt maken. Die is net als de taart roze of blauw van binnen. Dat is wel leuk als je een tijdje verder bent en het geslacht bekend wilt maken.

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wij gaven deze aan onze ouders: ISI Slab Jullie worden Opa & Oma | Baby & Tiener
    De slab heb ik ingepakt. We waren nog niet zo lang terug van vakantie en we hadden nog een souveniertje ;) mee die ze samen mochten uitpakken.
    Was een schot in de roos haha.

Hier overigens met 13 weken verteld. Na de termijnecho en combinatietest. De rest van de familie gewoon gebeld.

Geslacht bekendmaken hebben we niet gedaan, we wisten het zelf niet totdat de baby er was. Maar die taart met roze of blauwe vulling vind ik echt geweldig.

9. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Met 2e paasdag de hele directe familie bij elkaar. Wij zouden voor taart zorgen, hadden in elk gebakje een kuiltje gemaakt, roze en blauwe muisjes erin en dan slagroom erover. Bij het eten kwamen ze dus ineens roze en blauwe muisjes tegen!

Op FB een foto van onze schoenen: In het midden blauwe pumps van mij, daarnaast schoenen van mn man. Links schoenen van onze dochter en rechts babyschoentjes. Dus 4 paar schoenen nonchalant op een rijtjes in het zand bij de zee. Verder geen toelichting maar iedereen begreep het

10. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Op fb plaats ik het niet....
    Ik heb het moeder verteld door moeders voor moeders armband en ketting te geven in t zakje...
    Voor deze derde een puzzel laten maken hartvorm en die moesten ze maken met de twee grote zussen...
    Naast een foto van ons stond er ook op de puzzel; en n klein stukkie onderweg....

11. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Onze aankondiging op FB :)!

Bijgevoegde bestanden:

12. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Als ik dit zo lees vind ik het wel jammer dat veel mensen bij ons al wisten van ons traject. Ik heb mijn moeder en schoonmoeder het gelijk verteld want ze leefde zo mee met ons traject. Op FB vertel ik het denk ik gewoon met een tekst.

13. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Super leuk LadyLien!

14. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Wij hadden een fotoalbum gemaakt van onze bruiloft (waren al een jaar getrouwd maar hadden nog geen album). En op de laatste pagina DE 11 weken echo foto. Inmiddels was ik 14 weken toen we het gingen vertellen. Dus mijn familie zat op het gemakje dat fotoalbum door te bladeren tot de laatste blz! Verrassing! Bij me vader duurde het alleen 5 minuten voordat hij doorhad dat ik dat niet was op de echo maar zijn toekomstige kleinkind! Hilarisch.
    Op FB zet ik trouwens niks.
    De rest van de familie die te ver weg woonden, hebben we een kaartje gestuurd met een foto van ons erop en dan 1 (mijn man) + 1 (ik) = 3

Deel Deze Pagina