opzoek naar een oud lid van zp BLOEM2 actief in 2010 en 2011

Discussie in 'De lounge' gestart door Serendipity, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hallo allemaal

Ik heb hier wat slaap, allergie en darmproblemen met zijn zoontjeNa wat Googlen kwam ik een verhaal tegen op zp wat helemaal over een kwam met mijn verhaal..
    Helaas is zij niet meer actief op het forum, maar wellicht kent iemand haar

Haar naam hier was bloem2 en kreeg eind 2010 een zoontje Mikai, hij had kma.
    Ze zou in of in de buurt van born moeten wonen en heeft later misschien nog een kindje gekregen..

Graag zou ik met haar in contact komen, ben erg benieuwd hoe het verder is gegaan met haar zoontj
    e en of ze achter de oorzaak is gekomen van bepaalde dingen..

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik ging er eigenlijk van uit dat dat een ander moest zijn omdat ze later het profiel had aangemaakt, maar misschien heb je wel gelijk en is het dezelfde persoon, zal haar eens mailen ;)

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Volgens mij is het iemand anders, want ze praat over 2 dochters en niet over een zoon ;)

5. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Weet niet wat je verhaal is en welke vragen je hebt, maar je zou mij ook mogen pben.
    Darmproblemen, KMA en heel veel andere allergieën, reflex etc gehad met zoontje

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat het juli10 is! Heb gegoogled op mikai en zwangerschapspagina ;). Ze heeft een zoontje van 3 die Mikai heet en heeft een paar dagen terug nog wat geschreven op het forum.

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    !!Ow Thnx! Ik dacht dat ik aardig handig was met Google, maar er zijn mensen nog handiger ;)

Deel Deze Pagina