Hallo allemaal Ik heb hier wat slaap, allergie en darmproblemen met zijn zoontjeNa wat Googlen kwam ik een verhaal tegen op zp wat helemaal over een kwam met mijn verhaal.. Helaas is zij niet meer actief op het forum, maar wellicht kent iemand haar Haar naam hier was bloem2 en kreeg eind 2010 een zoontje Mikai, hij had kma. Ze zou in of in de buurt van born moeten wonen en heeft later misschien nog een kindje gekregen.. Graag zou ik met haar in contact komen, ben erg benieuwd hoe het verder is gegaan met haar zoontj e en of ze achter de oorzaak is gekomen van bepaalde dingen..
Ik heb even met je mee gezocht en er is gewoon een Bloem2 lid hier op zp. Is zij het soms? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/bloem2.html
Ik ging er eigenlijk van uit dat dat een ander moest zijn omdat ze later het profiel had aangemaakt, maar misschien heb je wel gelijk en is het dezelfde persoon, zal haar eens mailen
Weet niet wat je verhaal is en welke vragen je hebt, maar je zou mij ook mogen pben. Darmproblemen, KMA en heel veel andere allergieën, reflex etc gehad met zoontje
Ik denk dat het juli10 is! Heb gegoogled op mikai en zwangerschapspagina . Ze heeft een zoontje van 3 die Mikai heet en heeft een paar dagen terug nog wat geschreven op het forum.