dus grijp je kans en ga lekker een dagje naar blijdorp om niets te zien omdat er 4592 mensen hetzelfde idee hadden
Klinkt leuk, maar ik denk dat ik me kapot zou ergeren als het echt zo druk is. Dan betaal ik liever om een fijne dag te hebben.
wel erg hoor, die krijgen ook geen geld meer om open te blijven, geen subsidie. Dierenpark Emmen ook al niet meer.Allemaal om te bezuinigen. Kansloos
ach ik woon er niet zover vandaan.. is het echt zo verschrikkelijk druk gaan we gewoon weer naar huis
Denk een actie ofzo.. Blijdorp moet blijven!! Het voortbestaan van Blijdorp staat serieus op het spel doordat de gemeente Rotterdam onverwacht hard dreigt in te grijpen. Binnen enkele jaren wordt de subsidie vergaand teruggedraaid. Hierdoor verliest de Stichting Koninklijke Rotterdamse Diergaarde een vijfde deel van haar inkomsten. Dit kan niet omdat de Diergaarde een schuldenlast heeft door de investeringen van de afgelopen jaren. Het gevolg is dat Diergaarde Blijdorp failliet zal gaan! Blijdorp heeft uw steun nu meer dan ooit nodig! Vanmiddag ook al protest bij stadhuis: Diergaarde Blijdorp - blijdorp op barricades
Wij gaan ook gewoon. Is het echt te druk zijn we zo weer weg. Volgens mij hoef je geen kaartje te hebben, tenminste dat begrijp ik op de site van blijdorp zelf. Het is 'open huis' die dag
Dus gaan we met z'n "allen" gratis naar Blijdorp? Niet om het een of ander, maar denk niet dat dat veel helpt.
het is juist om te laten zien hoe gewild blijdorp is. als hun er niet zijn waar gaan we dan heen naar de andere kant van nl om apen te zien. blijdorp bestaat al jaren we zijn er mee opgegroeid net als onze ouders en het zou leuk zijn als onze kids er ook mee opgroeien het hoort gewoon bij rotterdam. juist slim om een open dag te houden want dan zien ze tenminste hoeveel mensen er willen dat het open blijft
nee maar als je een toegangskaartje 50 euro de stuk maakt helpt het ook niet. Ze moeten toch een manier hebben om hun dierentuin te promoten, en hun doen dat op die manier.